welke internet is stabiel?(ik wil andere provider)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar goed,terug naar het onderwerp,Orange heeft massaal problemen om de snelheidsverhoging te realiseren,ze zijn verkocht,de Livebox is en blijft kritisch en de helpdesk is en blijft behelpen.

Mi geen optie (op dit moment)

Ik denk dat het (op de technische kennis van de helpdesk na) wel meevalt.

De snelheid die ik nu heb, heb ik nog nooit gehad. Dat deze nu hoger gaat worden is prachtig, maar het boeit mij niet of dat volgende week is of over 3 maanden. Hoge snelheden zijn overigens alleen voor grootverbruik downloaders écht interessant. Voor de grote groep internetters die voornamelijk surft en af en toe een MP3tje binnenhaalt en zo nu en dan een filmpje download, boeit het totaal niet of de snelheid 600 Kb/s of 950 Kb/s is. Zelfs die laagste is meer dan toereikend.

Het toeval wil dat ik bij 2 (minder deskundige) familieleden de livebox heb geïnstalleerd en behalve gemiddeld één keer in de 4 maanden even de netspanning eraf (dus stekker uit het stopcontact) en gelijk er weer in, werken de 3 liveboxen (inc. die van mijzelf) uitstekend.

Ik denk dat het allemaal dus wel een beetje meevalt, maar ja, je hebt altijd "pechvogels" ;)

Laatst bewerkt:
OK,
eindconclusie:

Er zijn mensen blij met orange, en er zijn mensen niet blij met orange.

Done!

Hallo. ik heb ook opgezegd bij @home. vanaf 1 juli ben ik er weg. Ik moet zeggen, dat ik nooit problemen had. Ik had abo van 29.95 per maand. Heb nou Telfort adsl genomen: 20 MB.voor 19.95. dus sneller voor minder geld.
Ik heb goeie reviews gelezen over Telfort. Ik heb ook al jaren mijn mobiel abo daar en ook tevreden.Dat speelde ook mee bij mijn keuze.;)

Dat maakt de ISP markt zo leuk, waar de één zweert bij de ene ISP, vervloekt een ander hem.
Over alle ISP'ers zijn w w w pagina's te vinden met goede, maar ook met zeer slechte referenties. Niet zelden worden deze pagina's gebruikt om iets aan te tonen, of juist niet. (Het zijn vaak, zoals in gametermen gebruikelijk is, de Noobs die dat soort kretelogie hanteren. Het is soms maar net wat in iemands "straatje past".
Over Telfort zijn idd. wel redelijk veel positieve berichten te vinden.

Laatst bewerkt:
Nu dus kabel van athome, en ik ben gewoon super tevreden.
Dat was toen, heb je Teletekst pagina 105 vandaag gezien?
Hieronder een screendump van TTpagina 105 van woensdag 11 juni.................

Bijlagen

• AtHome.jpg
    AtHome.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Ik heb dus ook nog tot 1 juli @Home, en ik moet eerlijk zeggen: nergens last van!!!!

Ik heb dus ook nog tot 1 juli @Home, en ik moet eerlijk zeggen: nergens last van!!!!

ik heb ook opgezegt bij @home en die van mij is ook 1 juli weg maar als je ff goed had gelezen bij klatenservice kreeg je te lezen dat je nog niet bent overgeschakeld op ziggo(teminste dat stond er bij mij) en dat ik vanaf eind juni ziggo heb.

ik heb 1 nadeel gevonden bij orange ik heb geen kpn gedoe dus ik moet nog het eerste jaar 5 euro kabelbelasting betalen per maand en na dat jaar 9,95 dus dat is een tegenvaller:P

kvbmaster: Ik snap ff niet, wat je bedoelt. Je schrijft:
HTML:
maar als je ff goed had gelezen bij klatenservice kreeg je te lezen dat je nog niet bent overgeschakeld op ziggo
Ik heb het niet over Ziggo gehad, maar @home.
:shocked: Ik heb dus ook nog geen Ziggo en ga het ook niet krijgen dus.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan