Welke internet security voor windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Olaf1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Heb onlangs mijn hele pc geformateerd en windows 7 geïnstalleerd. Alleen moet ik nog een internet security installeren.

Welke van de onderstaande programma's hebben de voorkeur:
1. Norman
2. AVG, Microsoft adviseert deze voor windows 7
3. F-Secure
4. G-Data
5. McAfee
6. Webroot
7. Norton

Welke van de bovenstaande suites is de beste?

eset smart security is mijn voorkeur.

Internet Security

Hij staat niet in je lijstje, maar probeer Ashampoo Anti-Malware eens. Die kun je gratis een maand gebruiken en ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn. Ik heb zo'n beetje alle anti-virus programma 's al eens gebruikt, maar deze bevalt mij tot nu toe het beste.

succes:thumb:

@puppie

Da's een goeie :D:D:D overduidelijk!
Maar ik heb 'm zelf ook.
Ben het met puppie eens!

Hij staat niet in je lijstje, maar probeer Ashampoo Anti-Malware eens. Die kun je gratis een maand gebruiken en ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn. Ik heb zo'n beetje alle anti-virus programma 's al eens gebruikt, maar deze bevalt mij tot nu toe het beste.

succes:thumb:

Ashampoo Anti-Malware maakt gebruik van de dubbele engine en definities van a-squared Anti-Malware.

Waarom Ashampoo Anti-Malware dan een tientje duurder moet zijn is mij niet helemaal duidelijk...

Wil graag een van de bovengenoemde internet securities suites kopen met licentie.

Zelf had ik Norman op mijn PC geïnstalleerd met licentie, alleen ik had het gevoel dat mijn PC hierdoor trager liep.

Via Surfspot kan ik een van de andere genoemde suites tegen een goede prijs kopen.

Daarom vraag ik welke van de genoemde suites wordt door jullie aanbevolen. Het gaat mij om kwaliteit van het programma en dat deze mijn pc niet trager maakt omdat deze steeds op de achtergrond actief is.

Of is de genoemde Eset Smart Security de beste?

Eset is super, maar...

Ik installeer zelf op alle Win 7 pc's en laptop de gratis versie van Avast en ook dat werkt perfect!

2. AVG, Microsoft adviseert deze voor windows 7

Dat geloof ik dus echt niet ! Zelf ben ik tevreden met Kaspersy. Mocht je ook llid zijn van Seniorenweb, dan kun je deze daar met korting bestellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan