Welke iphone kopen? En waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SimonGul

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2013
Hii,

Ik ben van plan om een iPhone te kopen.
Gewoon voor dagelijks gebruik: internetten, sms'en, bellen, soms wat spelletjes.
Maar ik weet niet goed welke iPhone ik zou kopen?
Ik was aan het twijfelen tussen 4, 4S & 5.
Ik las dat de 4 eigenlijk VEEL slechter was dan de 4S qua snelheid enz...
Maar wat is nu het echte verschil tussen de 4S &5? Is er veel verschil tussen snelheid enz?

En waar zou ik die iPhone kopen?
Ik zag op de apple store eentje heel goedkoop, maar dat is in de apple store van Hong Kong. Kan ik (als belg) gewoon een iPhone kopen uit de apple store van Hong Kong?
En voor als dit niet gaat, heeft iemand misschien nog een goedkope site?
Ik zag op amazon er een paar, maar ik snap eigenlijk niks van die site.
Hoe kan je nu zien of die 2e hands is of gloednieuw?

Mvg,
Simon

Hallo,

De iPhone 5 is iets sneller dan de 4S, vooral te merken als je games speelt. Toch is er niks mis met de iPhone 4S, deze gebruik ik zelf ook
en heb nog geen beperkingen of problemen ondervonden. Op lange termijn zal je hier misschien last van krijgen omdat apps meer geheugen
gaan gebruiken. Daarnaast moet je weten dat over een aantal jaar (maanden) er geen ondersteuning meer zal zijn voor de iPhone 4.

Wat betreft de prijs: Als je hem zonder abonnement wilt, moet je proberen hem te bestellen in Europa. Dit vermijd eventuele problemen. Je kunt
proberen webwinkels te zoeken met de zoektermen: iPhone x sim vrij of los toestel. Met abonnement ben je op korte termijn goedkoper uit
maar dit zal door de abonnementskosten op lange termijn hoger zijn.

Hoe je kan zien of hij tweedehands is? Dat is moeilijk te zeggen, meestal zitten er dan gebruikssporen op/aan.

Hmm, bedankt voor de tip! Ik ga eens wat zoeken voor goedkope iphone's in belgie/nederland:)

Hmm, bedankt voor de tip! Ik ga eens wat zoeken voor goedkope iphone's in belgie/nederland:)
In Nederland zou ik het niet snel doen als het ook in Belgie kan want hier betaal je nog belasting over de opslag capaciteit. Ik geloof dat je dit in Belgie niet hebt of is dat hier ook het geval? Anders kun je nog altijd naar Duitsland kijken, hier heb je ook vaak mooie aanbiedingen.

Hoi, Het verschil tussen de iPhones is de chip de iPhone 4 heeft de A4 Chip, de iPhone 4s een A5, en de iPhone 5 een A6 Chip dat is de snelheid dus
voor de rest heeft heeft de iPhone 4 een 5 Megapixel camera en de 4S en de 5 een 8 Megapixel camera.
Er komt binnenkort ook een iPhone 5S uit en een iPhone 5C ( C staat voor Color ) De 5C kan je net zoals de iPod 5 een eigen kleur geven en text op de achterkant
deze is iets beter dan de iPod 5, eigelijk is dat dus een iPod 5 maar dan kan je er mee bellen enz.
Je kan ook op websites kijken zoals vergelijken.nl enz daar kan je de laaste prijs vinden en het zijn betrouw bare webshops

Succes! M.V.G Freek

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan