welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell96

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
welke kaart is beter?
Club 3D HD5550 2 GB DDR3, XFX Radeon HD 5750 1 GB GDDR5 of Sapphire RADEON HD 5770 1 GB GDDR5

je vergeet de voeding

Laatst bewerkt door een moderator:
Zonder voeding is dat systeem niet mogelijk. Met de behuizing wordt geen voeding meegeleverd.

Zou minstens een 500Watt voeding kiezen, denk zelfs hoger.

voeding moet je een 500 watt nemen ongeveer 300 is te weinig

400 of 450 van een goed merk kan ook

ja dat gaat, wel een kleine kast dus het wordt wat priegelen met kabels.

de powerconsumptie van de 5770 met een i7 965 extreme op 3,4ghz geclocked is 280 watt
Ik denk verder, zodat er ruimte is voor een upgrade later zonder de voeding te vernieuwen. Daarbij heb je ook nog de andere hardware, geheugen, harde schijven, moederbord, koeling.........

zoals ik ook al in het bericht heb gezecht dat precies op dezelfde tijd als de uwe is geplaatst dan een 500 watt het beste was, of een 450 van een goed merk.

hij heeft er nu eentje van ocz (stealthXtreme) 500watt en die gaat draaien als een tierelier :D

daarbij komt een athlon 2 x4 neemt niet zoveel stroom als een overgeclokte i7 :)

Die extra koeler is zinloos, hij koelt niet harder als de boxed en kost extra.

maar die zijn best duur,
is een porocessor cooler wel nodig?

Sorry ik bedoel natuurlijk de processor cooler, de rest is oke hoor. De processor cooler word al bijgeleverd en is praktisch hetzelfde als die van Cooler Master.

Wil je een goedkoop coolertje die meer dan de boxed doet? De Arctic Cooling Freezer 64 Pro is een top koelertje voor een laag prijsje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan