welke is de beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr0lschje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
heey mensen,

wij gaan binnekort verhuize naar overijssel en zitte er over na te denken om van provider te wisselen. we hebben nu CHELLO CLASSIC. om eerlijk te zijn dat valt me een beetje tegen... het gaat steeds maar rond de 250mb p/s en met torrents downloade lukt het niet :p gaat het steeds maar 6kb p/s.

heeft iemand een antwoord op hoe ik dit kan oplossen dat ik met torrents downloade weer normale download snelheid heb.

vraag 2. wat vinden jullie op dit moment de beste internet provider... wij downloaden hardstikke veel de computers staan ongeveer dag en nacht te branden. dus snel en goed internet is van harte welkom.

als iemand nog suggesties heeft. Meld het dan. met prijs, download snelgemiddeld, enz.

ik hoop dat het allemaal beetje duidelijk is ? :P

mvg,

Bas

Laatst bewerkt:
Is moeilijk te beantwoorden,want wat voor jou de beste provider is,is voor een ander een matige provider.
Het gaat om de bekende 4 P's die je persoonlijk zult moeten invullen.Doe een postcode check,lees eens wat ervaringen en maak dan een keuze.

Weet je zeker dat je router de snelheid niet tegenhoudt?

Dit kan je testen door een computer direct aan het modem aan te sluiten.
Hoe je dat het beste kan doen, kan je hier lezen.

250 mb p/s wow dan heb ik een film binnen 4 minuten binnen :p

Torrent snelheid ligt ook aan degene waar je het vandaan haalt, hoeveel die je toestaat.
Ik weet niet of je alleen torrents download of ook via newsgroepen!

20 mb word eigenlijk bijna nooit gehaald, er zijn maar een paar mensen die boven op de centrale zitten en zo snel kunnen komen, de meeste komen tussen de 8 en 15 mb.
Downloaden via usenet zoals eweka word weer afgeknepen door chello zodat je daar ook niet de volle download krijgt en chello classic heeft volgens mij nog steeds de fair use policy dus als jij dag en nacht download zit je er mischien boven.
Er zijn veel aanbieders maar het blijft eigenlijk altijd een beetje gissen welke op welk huis adress het beste is.

ik ben in middel overgestapt naar CHELLO POWER :P

ik heb gekeken..../

-firewall uitgeschakeld en er afgeknikkerd...
-pc direct op modum aan sluiten gaat iets sneller bijna niks

dus ligt niet aan de router .... of modum

ik denk het dat probleem bij CHELLO zelf ligt?

ik heb ook al meerdere downlaode programma's gedownlaode

zoals;
bitcomet
bitlord
bittorrent
limewire ( sindkort lukte ook niet )

en nog veel meer

allemaal 5kb p/s of minder :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug