welke is de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx voor je reacte :D

Maar zoals je al zegt zie ik dat bij de ene de kast veel goedkoper is welke nadelen heeft dat dan?

Grtz :thumb: :D :rolleyes: :) :cool: :p

1. uiterlijk: de kast zal er veel goedkoper uitzien
2. koeling en geluidproducktie: de goedkope kast zal slechter de warmte kunnen verplaatsen en minder goed zijn in het absorberen van het geluid dat oa koelers maken.

Persoonlijk zou ik je adviseren om voor een wat goedkopere cooler master kast te kiezen: prima kwaliteit, tegen nog leuke prijzen. En daarbij dus een losse voeding. Je komt dan alleen duurder uit vrees ik.
 
1. uiterlijk: de kast zal er veel goedkoper uitzien
2. koeling en geluidproducktie: de goedkope kast zal slechter de warmte kunnen verplaatsen en minder goed zijn in het absorberen van het geluid dat oa koelers maken.

Persoonlijk zou ik je adviseren om voor een wat goedkopere cooler master kast te kiezen: prima kwaliteit, tegen nog leuke prijzen. En daarbij dus een losse voeding. Je komt dan alleen duurder uit vrees ik.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/2071 zoiets ? :)
 
Nog 1 vraag over de videokaart dit las ik op internet: HenkAjax: Zeer goede videokaart voor een redelijke prijs.Het zijn eigenlijk 2 videokaarten in een.Mogelijkheid om 4 monitoren tegelijk aan te sluiten,werkt bij mij perfect en stabiel.Als mensen interesse hebben in deze kaart denk dan wel aan het volgende:pC moet minimaal 750 watt koeler hebben en deze kaart past niet in een standaard kast.Tevens bezet hij 2 slots en kan hij niet te dicht bij het moederbord geplaatst worden ivm. warmte-afvoer (2 ventilatoren op de kaart boven)Ik heb hem bij mij draaien op een EP45 moederbord,16 GB geheugen,750 watt koeler,Coolermaster CM 690 behuizing,Windows Vista home premium 64-bits,4x 24"Samsung monitoren op 1920x1080.Kaart is zeker niet stil te noemen vanwege actieve koeling door de 2 ventilatoren,maar staat bij mij onder het bureau en merk ik niet zoveel van.Ben tot nu toe erg tevreden over deze kaart en de prijs ten opzichte van de HD 4870 X2. (een paar dagen in bezit)

Er staat dus dat er een 700 watt koeler in moet zitten maar zoals ik hem nu heb zit er een :Antec Powersupply NeoHEPower500 500W, Modular , 500 watt dus? Moet hij perse naar 700 watt? :confused: grtz.
 
Nog 1 vraag over de videokaart dit las ik op internet: HenkAjax: Zeer goede videokaart voor een redelijke prijs.Het zijn eigenlijk 2 videokaarten in een.Mogelijkheid om 4 monitoren tegelijk aan te sluiten,werkt bij mij perfect en stabiel.Als mensen interesse hebben in deze kaart denk dan wel aan het volgende:pC moet minimaal 750 watt koeler hebben en deze kaart past niet in een standaard kast.Tevens bezet hij 2 slots en kan hij niet te dicht bij het moederbord geplaatst worden ivm. warmte-afvoer (2 ventilatoren op de kaart boven)Ik heb hem bij mij draaien op een EP45 moederbord,16 GB geheugen,750 watt koeler,Coolermaster CM 690 behuizing,Windows Vista home premium 64-bits,4x 24"Samsung monitoren op 1920x1080.Kaart is zeker niet stil te noemen vanwege actieve koeling door de 2 ventilatoren,maar staat bij mij onder het bureau en merk ik niet zoveel van.Ben tot nu toe erg tevreden over deze kaart en de prijs ten opzichte van de HD 4870 X2. (een paar dagen in bezit)

Er staat dus dat er een 700 watt koeler in moet zitten maar zoals ik hem nu heb zit er een :Antec Powersupply NeoHEPower500 500W, Modular , 500 watt dus? Moet hij perse naar 700 watt? :confused: grtz.
Ik geef gelijk toe dan 500W wel aan de krappe kant is, maar het zou moeten kunnen.

http://tweakers.net/reviews/1173/4
Zie het voedingen deel: " Met een enigszins vergelijkbaar systeem blijkt de totale energiebehoefte net iets boven de 400W te liggen."
Dat is dus met een zwaardere videokaart.

De kast is een moeilijker punt. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
 
Het is bijna zeker dat ik de pc koop van azarty. Weet iemand nog een goed beeldscherm van 23 of 22 inch?

thnx :D
 
Ik zou de pc die je het beste lijkt gewoon bij 3 van die sites laten maken, en dan kijken waar je het goedkoopst uit bent;)...

hier 3 sites: alternate.nl, azerty.nl 4launch.nl

en je moet de verzend kosten niet vergeten:)


En waarom zou je hem niet zelf in elkaar zetten?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de pc die je het beste lijkt gewoon bij 3 van die sites laten maken, en dan kijken waar je het goedkoopst uit bent;)...

hier 3 sites: alternate.nl, azerty.nl 4launch.nl

en je moet de verzend kosten niet vergeten:)


En waarom zou je hem niet zelf in elkaar zetten?

Dat heb ik nog nooit gedaan :eek: Ik ben bang dat ik hem mol :p
 
Je moet gewoon voordat je begint, de kraan of de aarde in een stopcontact 20 seconden vasthouden, voor de rest moet je het niet op tapijten ondergrond doen, en je moet af en toe onder het in elkaar zetten gewoon effe je kast aanraken.

Ik weet dat het eng lijkt, maar het is aan de andere kant ook ontzettend leuk om te doen, want je geeft er best veel geld aan uit, en dan kan het ook leuk zijn om te weten hoe het in elkaar zit enzo. Tevens als je straks wil gaan uitbreiden weet je gewoon wat je moet doen en waar het moet.

Het is eng maar zeker de moeite waard;)

En als er wat mis gaat, wat zeker niet hoeft en in de meeste gevallen ook niet gebeurd, hoef je alleen dat onderdeel te vervangen;)
 
ik heb ook even een computer voor je samengesteld:

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1006514004

iets boven je budget maar een ontzettend goede pc. Dit is zonder in elkaar zet kosten.

Wil je hem goedkoper kan ik nog wat aanpassen;)
Nick, je kan beter de 285 nemen, deze is zuiniger en iets sneller en niet veel duurder! de brander kun je ook beter even in een sate brander veranderen. Ziet er voor de rest goed uit!
 
Die is €130,- duurder, of ik moet het fout hebben hoor;)

en over die brander heb je gelijk, verkeerd gekeken;) dan wordt ie een eurotje duurder:D
 
Ik wil niet veel zeggen, maar op de processor na (welke best een tip is: alleen wilde TS binnen de 1000 euro blijven, daarom had ik voor de 920 gekozen) is de door mij samengestelde pc goedkoper. (en het geheugen sneller)
En je hebt waarschijnlijk per ongeluk voor een ide-brander gekozen.
 
Opzich heb je wel gelijk, maar zo kan je de TS wel laten zien wat voor een mogelijkheden er allemaal zijn, en kan hij ook kijken welke leverancier hem het meeste aanspreekt.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan