welke is goed voor mij eisen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
het lijkt mij voor het systeem wat je nu hebt de best mogelijke oplossing.

wat geheugen bijprikken zou ook nog een optie kunnen zijn.

ik kan uitbreiden tot 4 gig dis dat moet nog wel lukken (zolang er geld voor beschrikbaar is )

moet wel mgeld zijn ja:thumb:

maar 4 gig is overdreven hoor.
2 is ruim voldoende

:P even kijken wat de prijzen zijn maar heb zowiezo een nieuwe videokaart en een nieuwe voeding nodig en dan kijken wat ik nog overhoud

ik ben gister naar my com geweest om de videokaart te gaan kopen maar in de winkel zeiden ze dat dit kaartje er ook heel goed uitzag (Sapphire ATI 2600Pro, 512MB )

is dit kaartje in vergelijking met de Radeon X1950 ongeveeer het zelfde ???

http://www.mycom.nl/Products/View/Sapphire_ATI_2600Pro,_512MB/154991.aspx

graag advies gevraagt

iemand een idee waar ik dit mooie videokaartje kan vinden in de omgeving van Den haag ?

iemand een idee waar ik dit mooie videokaartje kan vinden in de omgeving van Den haag ?

heb hem inmiddels gevonden samen met een leuke betaalbare voeding erbij

donderdag wordt alles gratis ingebouwd hopelijk heb ik hem de zelfde dag nog terug

een klein vraagje nog:

is het verstandig om als het kaartje erin zit alles te formateren ?

is het verstandig om als het kaartje erin zit alles te formateren ?

op zich hoeft dat niet voor het z\etten van een videokaart.

ik wwet niet of je regelmatig "onderhoud" plrrgt op je pc?
zoals onnodige bestanden verwijderen etc etc.

een schone installatie kan geen kwaad dat niet en alles zal weer soepel lopen dan.denk wel aan het feit dat wat je wilt bewaren dat je daar een backup van maakt.

op zich hoeft dat niet voor het z\etten van een videokaart.

ik wwet niet of je regelmatig "onderhoud" plrrgt op je pc?
zoals onnodige bestanden verwijderen etc etc.

een schone installatie kan geen kwaad dat niet en alles zal weer soepel lopen dan.denk wel aan het feit dat wat je wilt bewaren dat je daar een backup van maakt.

tuurlijk
ik ga toch maar ff formateren als ik heb hem dan is alle rotzooi van deze videokaart er ook af in het begin nogal moeite mee gehad om de nieuwe updates binnen te halen ;)

alles nog gelukt bij je?

nog niet morgen wordt hij weggebracht om alles erin te laten zetten
de videokaart kon ik zelf nog wel doen maar de voeding ging mij echt niet lukken dus laat het doen.
zometeen nog ff een back-up van alles maken en morgen middag ff wegbrengen hopelijk heb ik hem snel weer terug zodat ik kan formateren en kan kwijlen van alle mooiie grapics :P:thumb:

ik verwacht dat ik heb denk ik zaterdag weer terug heb
dus dan ga ik zeggen of het gelukt is ;)

Het is gelukt !! :D
alles er netjes in nieuwe voeding nieuw kaartje en alles bij elkaar 209,90 euro kwijt

dus nu nog ff cod4 halen en kwijlen achter me beeldscherm ;)

allemaal heeeeeeel erg bedankt :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan