welke is nu de snelste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

o'neal

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2003
welke van alle p2p's is nu de snelste?
iem heeft mij al ooit gezegd dat ze allemaal op hetzelfde netwerk draaien,
maar tegewoordig gaat mijn snelheid bij kazaa niet meer over de 30kb/sec, terwijl als ik van sites iets download hij gemakkelijk 700kb/sec haalt,

welke gebruiken jullie?

Nee ze zitten niet allemaal op hetzelfde netwerk, wel zijn er clients die van meerdere netwerken kunnen downloaden. Persoonlijk ben ik hier tegen als ik bv emule gebruik, en gebruik dan ook een mod waarmee ik enkel naar emule clients upload.

De beste snelheden haal ik met bittorent.

O'neal,

Het is niet te zeggen welke p2p programma het snelste is, ze draaien zeker niet allemaal op hetzelfde netwerk. Zo draaien emule en edonkey bijvorbeeld op het donkey netwerk. Op zich best een snel download programma, maar is ook afhankelijk hoe snel je upload. Daarnaast is het bij p2p altijd afhankelijk van de tegenpartij, hoe snel hij upload en hoeveel bronnen er beschikbaar zijn.

Persoonlijk draai ik emule, voor de wat grotere bestanden, maar daarvoor moet je je pc wel wat langer aan laten staan.

Geplaatst door @temptation
Nee ze zitten niet allemaal op hetzelfde netwerk, wel zijn er clients die van meerdere netwerken kunnen downloaden. Persoonlijk ben ik hier tegen als ik bv emule gebruik, en gebruik dan ook een mod waarmee ik enkel naar emule clients upload.

De beste snelheden haal ik met bittorent.

bittorent lijkt me wel wat, maar die login assistent blijft maar lopen, is het normaal dat dat zolang duurt?
(hij is nu al zo'n 5-10 min. bezig)

Ik vind alleen maar betaalde download sites voor bittorent?

Startpagina en startkabel hebben beide een eigen bittorent pagina. Had je daar al eens gekeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan