Welke isp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ha Membres,
Bij mij gaat binnenkort upc de deur uit, chello, telefoon en televisie.
Chello zal ik wel missen, maar de rest....
Ik wil echter wel weer een snelle internetverbinding en aangezien er een prijzenoorlog aan de gang is wil ik het onderste uit de kan.
Vertel me aub welke isp jij hebt en waarom die zo goed is?
Oh ja ik wil een adsl aansluiting.
en geen datalimiet

PS de zoekfunctie werkt niet, dus ik weet niet of de vraag al eens is gesteld
BiGWXXL

ADSL abbo's kun je vergelijken op ADSLmetacrawler Ikzelf heb Tiscali ADSL maar over de helpdesk ben ik niet tevreden. Wachttijden van langer dan 30min en ook op ondertekende brieven wordt niet gereageerd.

Ja die pagina's heb ik bezocht, maar het gaat me echt om de ervaringen die de mensen hebben met de verschillende isp's.
Ik zie na ettelijke pagina's met vergelijkingen door de bomen het bos niet meer :D
iig bedankt
BiGW

Jongens kom op. is iedereen dan zo heel erg tevreden over zijn/haar isp????

Geplaatst door BiGWXXL
Jongens kom op. is iedereen dan zo heel erg tevreden over zijn/haar isp????

Er zijn al veel threads als deze geweest, daar hebben veel Helpmij-ers hun ervaringen met providers al uitgebreid beschreven. Dus even zoeken, zou ik zeggen...

Demon ...waarom? Goedkoop, verstand van zaken, onbeperkt aantal email adressen + MB's mailbox, zeer ruime FUP, goeie newsserver. Helpdesk is gratis maar op dit moment wat minder goed bereikbaar ivm het grote aantal klanten dat naar Demon is overgestapt sinds de ADSL-oorlog.

succes;)

p.s handig als je aangeeft wat (welke aanbieders, KPN, BBned, BabYXL, Versatel) er bij jou beschikbaar is en wat je wilt uitgeven p/m.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan