Welke items voor opstarten uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.193
Hallo helpmij'ers,

Ik had een vraagje over het opstarten. Niet dat het sloom gaat of dat ik geen beeld krijg ofzo maar dit: Want volgens mij kan ik de geselecteerde proccessen/programma's in de afbeelding hieronder gewoon uitschakelen, is het niet?
Of zijn er programma's waarvan jullie denken dat ze moeten blijven staan. Want kijk programma's zoals avast! snap ik dat die niet uit moeten, maar adobe acrobat en catalyst control center kunnen toch gewoon weg? Gewoon omdat ik adobe acrobat (reader?!) niet elke dag gebruik enzo en dit is volgens mij alleen zodat als je het wil gebruiken dan start dat programma's sneller op!
Nou mijn lijstje:
attachment.php


Nog even iets anders: Wat is dat
SBSV 2010?! ik weet het niet!
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan: Na een keertje met Soluto gedraaid te hebben die de opstart meet, kreeg ik een snelheids winst van ongeveer 15 seconden. Nu heb ik dit nog maar:
attachment.php


Dat lijkt me al beter, maar kan ik nog meer deleten?
 
Goedemorgen,

adobe, acrobat kan ook nog uit.
 
Laatst bewerkt:
SBSV2010 hoort bij CS4 of CS5. Dit programma hoort dus bij Adobe.
 
Ok, maar ik zag dat na het verwijderen van dat soluto (tevens een goed programma, en toont alles heel erg duidelijk: Klik) maar na het verwijderen van dat soluto was alles weer zoals het was:( Maar nu doe ik het anders wel even handmatig, de items die ik niet wil opstarten uitschakelen, want dan blijven ze ook gewoon in die lijst staan!

En over dat sbsv 2010, kan ik dat ook gewoon uitschakelen als ik cs5 niet elke dag ofzo gebruik. Eigenlijk gebruik ik cs5 maar zelfden, dus kan het dan ook gewoon uit?
 
En nog 1 ding: ati costumer care, wel of niet uitschakelen?
 
Hoi,

Je weet dat je via uitvoeren - msconfig -opstarten kan aanpassen en denk inderdaad dat ook ati costumer care ook niet hoeft op te starten
 
Laatst bewerkt:
het is trouwens mSconfig, maar via dat deed ik het ook ja. Dan heb ik een best wel kort opstart lijstje nu! zal wel niet zo heel erg veel sneller gaan, maar iig bedank, en kon ik dat sbsv 2010 (van adobe) uitschakelen of niet?
 
Hoi,

Had al gezien mijn type fout had het al veranderd en ja volgens mij kan sbsv 2010 uit
 
Oké en dan nog 1 ding en dan is het waarschijnlijk wel minimaal, ja die audio kan ook uit maar die gebruik ik nog wel regelmatig, maar kan dit ook uit: Java (tm) Platform se auto updater?

En dan een klein ander ding: Het register opschonen?! Hoe doe ik dat met welk programma? Ik las iets in een ander topic van dit forum over regclean4.3, maar is dat goed, en zijn er al nieuwere versies, want dat topic was uit 2004:O
 
Hoi,

Ja ik heb java updater ook uit maar het vreemde is dat mijn internetbeveiliging vaak begint te melden over onveiligheid en up date hem dan weer .
En zelf gebruik ccleaner en bevalt mij prima.
 
Oké ik maak daar ff een ander topic over, want dan lezen de andere mensen het ook!:thumb:
maar ik zet hier nu wel een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan