Welke kaart heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delta65

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo,

Ik heb een redelijk oude tomtom namelijk de TomTom Start (1EX00). Ik had deze geformatteerd en wilde er een nieuwe kaart opzetten (Ik heb pas een TomTom Go gekocht en wil deze Start gebruiksklaar maken voor moederlief). Ik heb meerdere kaarten geprobeerd, maar de TomTom geeft de melding "Je kunt deze kaart niet gebruiken op dit navigatiesysteem". Kan iemand mij vertellen hoe en waar ik kan zien welke kaart ik wél kan gebruiken? Ik hoef alleen maar een kaart van West-Europa.

Met vriendelijke groet,

Floris

welke navcore heb je er opgezet en is deze van Home afkomstig? Als het antwoord ja is dan moet deze navcore gepatcht worden, hierna kun je ''gratis'' kaarten gebruiken. na activeren uiteraard.

Sorry, je moet als eerste op de website van TomTom een account aanmaken.

welke navcore heb je er opgezet en is deze van Home afkomstig? Als het antwoord ja is dan moet deze navcore gepatcht worden, hierna kun je ''gratis'' kaarten gebruiken. na activeren uiteraard.

Er staat nu navcore v9.510 op. Deze heb ik buiten TTHome gedownload. Met patchen bedoel je Fasttools lite? Zo ja; dan ja, deze is gepatched.

Hoi Delta65,
Als eerste moet je hier ( https://www.tomtom.com/nl_nl/shop/maps/index.jsp ) jou TomTom vinden .
Dan wordt je verder begeleid door TomTom service. zo geven je aan welke programma je moet
downloaden om jouwe TomTom update.
Succes...

Ik kan geen kaarten updaten, omdat er nu geen kaarten op staan. En ik ga geen kaarten kopen voor een oude TomTom voor 70,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan