welke kaart? Low profile+hdmi+audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Ik heb een active (met fan) lowprofile kaart nodig met pci-e aansluiting, hdmi en audio over hdmi en hij moet ongeveer gelijk zijn aan de 9500GS 256mb.

Iemand een tip? liefst een kaart die alternate in het pakket heeft.

Ik heb nu een 9500gs met hdmi maar die geeft geen audio uit over hdmi.

Hoi !

@phantom819: weet je wat low-profile betekent ?

Kennelijk niet, want met de kaarten die jij aanraad kan TS weinig !

@TS: je stelt hoge eisen voor een low-profile kaartje, maar ik zal even voor je rondkijken.

Als je niet weet of een 295GTX beter is als een 9500 maar de prijs jou doet vermoeden van wel kun je beter nog maar even een avondje hardwareinfo surfen:p

Nog maals:

Lowprofile
HDMI
Audio over hdmi
Actief geventileerd
+/- even goed als een 9500GS met 256mb
prijs onbelangrijk

Hoi !

@phantom819: weet je wat low-profile betekent ?

Kennelijk niet, want met de kaarten die jij aanraad kan TS weinig !

nope i dont.. weinig geluid? weinig verbruik? i dunno.. maar ik dacht ik zet gewoon een paar hdmi kaartjes neer en dan kan hij uitzoeken welke low-profile is en of het binnen zijn budget valt.

@mustang, duh tuurlijk weet ik wel dat een gtx250 beter is als een 9500 daar hoef ik geen avondtje voor te hardware surfen.. vanavond heb ik wel iets beters te doen.. :p

nope i dont.. weinig geluid? weinig verbruik? i dunno.. maar ik dacht ik zet gewoon een paar hdmi kaartjes neer en dan kan hij uitzoeken welke low-profile is en of het binnen zijn budget valt.

Low profile betekent zoals het woord al zegt (laag profiel) een smalle kaart. Ongeveer de helft van de breedte van een gewone.. Dat betekent: minder plaats voor het geheugen, een kleinere koeling en alles zit dichter op elkaar.
Dus zijn ze duurder, wordt er weinig in ontwikkeld en zijn de prestaties ook minder.

Hoi !

Tja, ik kom niet veel verder dan deze (oudere) low-profile kaarten (en daar zul je niet vrolijk van worden) :

# GeForce 6200 TC PCI-E S/256MB
# GeForce 6200 TC PCI-E S/256MB
# GeForce 6500 PCI-E 128MB
# GeForce 6500 PCI-E 256MB
# GeForce 7300 GS PCI-E S/512MB
# GeForce 7300 LE PCI-E 128MB
# GeForce 7300 LE PCI-E 256MB
# GeForce 6600 PCI-E 256MB

De eerste twee kan ik direct nieuw (Club 3D) incl. garantie en BTW-bon voor je regelen a 40 euri's.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Die Asus EAH4550/DI/512MD3 lijkt me wel wat, heeft deze audio over hdmi?

jep!
Eerste blad van de specificatie (overview)

HDMI (High Definition Multimedia Interface)

HDMI means High Definition Multimedia Interface, it carries both HD video and 5.1 surround audio for a clean, high definition connection. And it can transfer both audio and video in only one HDMI cable without messy cables problem. This option means a greater choice and simplification of installation for consumers when connecting to PC monitors or home theaters for maximum enjoyment of full HD 1080p content.

Hoi !

@marsmannetje: nog bedankt voor je welkome aanvulling !

Ik was gisteren het zicht even kwijt.

Greetz,

Harry.

Hoi !

@marsmannetje: nog bedankt voor je welkome aanvulling !

Ik was gisteren het zicht even kwijt.

Greetz,

Harry.
Ze zijn er ook niet al te duidelijk over. Er is ook nog ergens een passieve HD4550 low profile. Maar ja, die wilde hij niet.
Ik had van de week dus al gezocht, dus ik wist waar ik naar moest zoeken.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan