welke kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter zvkk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zvkk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart en ik been een echte leek!
Heb laatst het spelletje "medal of honour, pacific assault" gekocht maar nu geeft de computer aan dat mijn huidige videokaart (ik geloof nvideo,4 of zoiets) geen direct x 8.1 of hoger ondersteun.
NU moet ik dus een betere hebben, maar wil niet al te veel uitgeven, weet iemand wat ik het beste kan kopen, dat alles het doet en ik geen honderden euro's kwijt ben!.

zovast bedankt
gr

ja waar lig je budget je kan wel met je geforce 4 gewoon dat spel spelen alleen het heeft niet van die affecten zoals als een echte 8.1kaart.

ik zou dan voor een radeon 9600pro ofsow gaan voor rond de 100 a 140 euro's:D

Geplaatst door lesley88
je kan wel met je geforce 4 gewoon dat spel spelen alleen het heeft niet van die affecten zoals als een echte 8.1kaart.

Neej hoor, voor moh heb je toch echt een 8.1 kaart nodig anders draait ie gewoon niet. Ook niet met minder affecten zoals jij dat noemt. Je zult dus een kaart met directx 8.1-ondersteuning moeten kopen wil je het spel spelen.

ps. kijk hier maar eens, en let op bij de specs dat ie dus directx 8.1 ondersteunt

wel dat kan je wel ik had zelf een geforce 4 mx4000 128mb en nu een 9800xt! en met die mx4000 kon ik allied spelen en pacific!:o

Haha, ik heb zelf een mx4000 128mb dualkaart erin zitten en now way dat daar PA op te spelen was, en de topic-starter heeft daar ook last van. Maar goed dat is weer een hele andere discussie.

Suc6 bij de aanschaf vaneen nieuwe kaart...

ja kan maar ik kan allied er wel op en pa toen ook met 800x600 en midium:D

alleen kijk maar naar andere topic heb wel een vraagje over hem;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan