Welke koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

swen1997

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Hallo,

Ik heb een intel E8500, deze raakt normaal niet oververhit maar maakt veel geluid. Ik zou liever een betere koeler hebben (grotere fan). Het is een socket 775, kan ik nou elke 775 koeler erop zetten of moet het ook geschikt zijn voor het moederbord.

Hoeveel wil je aan een andere koeler willen uitgeven? De Scythe Mugen 2 (rev B) is de aanrader als je rond de 35-40 euro wil besteden, maar dan moet je ook even goed opmeten of dat in de behuizing past aangezien deze koeler 16 cm hoog is! klikkerdeklik voor pricewatch van de Mugen 2

Ik heb gekeken, ik heb geen gat aan de achterkant van mijn moederbord. Ik weet niet of ik de koeler wel wil vervangen omdat ik dan het hele moederbord eruit moet halen. Vooral omdat ik eraan zit te denken om over een maand een nieuwe kast te kopen. Maar heel erg bedankt, de koeler staat bij mijn favorieten en als hij past, komt hij erin!

Als je de behuizing over 1 maand wil vervangen, dan kan je inderdaad even beter wachten en de koeler vervangen wanneer je de onderdelen over zet :)

De Mugen 2 is in ieder geval de beste koeler in zijn prijsklasse, ondanks dat de Mugen 3 uit is (deze presteert wat slechter).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan