Welke KVM switch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddyboerman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Beste forumleden,

Ik ben inmiddels in het bezit van een Logitech Cordless Desktop laser SE. Deze wil ik aansluiten op mijn sitecom mini KVM switch, type KV-009. Aangezien mijn huidige switch een PS/2 uitvoering is, gaat dit niet echt lukken. Ook niet wanneer een omzetting plaats vind van USB naar PS/2. Mijn nieuwe Logitech heeft maar 1 USB aansluiting voor zowel toetsenbord als de muis (toetsenbord en muis zijn volledig draadloos).
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en dat ik duidelijk genoeg ben geweest. Als hier geen oplossing voor is,moet ik mijn Logitech product gaan omruilen voor afzonderlijke usb aansluitingen ( dus alles bekabeld). :confused:

Beste forumleden,

Ik ben inmiddels in het bezit van een Logitech Cordless Desktop laser SE. Deze wil ik aansluiten op mijn sitecom mini KVM switch, type KV-009. Aangezien mijn huidige switch een PS/2 uitvoering is, gaat dit niet echt lukken. Ook niet wanneer een omzetting plaats vind van USB naar PS/2. Mijn nieuwe Logitech heeft maar 1 USB aansluiting voor zowel toetsenbord als de muis (toetsenbord en muis zijn volledig draadloos).
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en dat ik duidelijk genoeg ben geweest. Als hier geen oplossing voor is,moet ik mijn Logitech product gaan omruilen voor afzonderlijke usb aansluitingen ( dus alles bekabeld). :confused:

ik denk dat je dit (link) nodig hebt

Reactie

Het lijkt dat dit een kabel is van PS/2 naar usb.
In ieder geval bedankt voor de reactie.

vr.gr.:thumb:

Heeft jou ontvanger niet ook 1 ps2 aansluiting aan de kabel zitten?
dan kun je namelijk de usb plug met een verloopplugje naar PS2 omzetten voor de muis en de andere (reeds ps2 plug) voor het toetsenbord

Ik ben niet zo kapot om met allerlei verloopstukjes te werken. Verder heeft mijn nieuwe Logitech toetsenbord in combinatie met de muis maar 1 kabel (usb). Ik heb deze mogelijkheid al geprobeerd, maar hier reageert helemaal niets. Ik ben meer benieuwd naar een andere switch.:confused:

Avocent heeft sowieso KVM switches met usb (de switchview serie)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan