Welke laptop/computer moet ik nu nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickkil2

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Berichten
27
hee!

Ik ga met sinterklaas een laptop kopen, dit omdat ik soms ook beneden zit en een laptop makelijk naar beneden te dragen is.
Ik heb een low budget van 400-600 euro
Dagelijks programeer ik veel dus meschien kan die daar ook op aangepast worden?
Maar mijn vraag is nu: adviseren jullie mij nu een laptop of computer? en welke moet ik dan pakken, ik heb niet veel verstand van hardware!

Danku!
latuur
 
Laatst bewerkt:
ik zou een pc nemen, zeker als je veel programmeert, een groot scherm is wel gemakkelijk ongeveer dit:
q9550
4gb
vista 64 bitt
2*20 of 22"
 
ik zou een pc nemen, zeker als je veel programmeert, een groot scherm is wel gemakkelijk ongeveer dit:
q9550
4gb
vista 64 bitt
2*20 of 22"

q9550 : gemiddelde prijs zo rond de 280 euro
4 gb : gemiddelde prijs een tientje of 6 ?
vista 64 bit OEM ; gemiddelde prijs ergens rond de 125
monitor : geen idee, honderd of twee tot 4?

Dan zitten we al op zes á zevenhonderdenvijftig euro, oftewel boven het budget. Uit mijn hoofd meen ik te weten dat er nog meer nodig is om een computer een computer te laten zijn:

bijv. een kast, voeding, moederbord, koelers en een DVD rewriter
 
Laatst bewerkt:
ja, ik denk dat hij aan een E8400 ook al genoeg heeft, geheugen heb je voor €50,00
is allemaal goedkoop geworden;)
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik laat er denk ik morgen ofzo een vriend naar kijken, nu nog een vraag is dell de goedkoopste? of weten jullie beter?
 
Laatst bewerkt:
welke adviseer je me dan? of is het best gewoon alles los kopen en inelkaar zetten die hap?
 
ik denk dat je op een school zit? dan kun je via slim vista + office 2007 kopen voor €60: www.slim.nl
en dan zelf eens systeem samenstellen, alleen hier ben ik niet goed in, moet je even wachten op iemand anders
 
Ik vergiste mij met het linken, ik plaatste een desktop en jij wil een laptop. Momentje.
 
hee dankje voor dat slim.nl! die wist ik nog niet, ik denk dat ik die van alternate gaat nemen, ziet er goed uit :D ik ga nu men vader overhalen dat een pc stukken beter is als een laptop!

dankuwel mensen!
latuur!
 
Ik vergiste mij met het linken, ik plaatste een desktop en jij wil een laptop. Momentje.

nee hoor, een van de 2, het liefst een laptop omdat die draagbaar zijn! maar ik denk dat een computer toch wel fijner is!
 
hee dankje voor dat slim.nl! die wist ik nog niet, ik denk dat ik die van alternate gaat nemen, ziet er goed uit :D ik ga nu men vader overhalen dat een pc stukken beter is als een laptop!

dankuwel mensen!
latuur!
daar zit wel nog geen scherm toetsenbord en muis bij, ouders zijn toch zo over te halen:p tenminste die van mij
 
daar zit wel nog geen scherm toetsenbord en muis bij, ouders zijn toch zo over te halen:p tenminste die van mij

met computer wel ja:p daar *** ik me makkelijk onderuit want daar weten hun toch niks van :D
ja ik zie het nu ook! achja, scherm daar weet ik nog wel adresje voor en toetsenborden kosten haast niks!
 
als ik een monitor op ebay koop ofzo? dan krijg je toch geen problemen? want de hele tijd met die monitor van de zolder van ongeveer 10kilo computeren lijkt me ook niet echt fijn:p
 
mam weet niet wat een systeem kast is, en pap is weg
daar zorg ik morgen wel allemaal voor!

ik ga er nu af, mam moet weer is leren computer!
later.
 
daarbij moet je op de knop nu kopen drukken, die is niet bieden :p als je hem nu kopen dan heb je hem voor €132,95 incl verzendkosten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan