Welke laptop is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldBeintema

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Ik wou graag een nieuwe laptop kopen mijn budget gaat tot maximaal 800 euro!

Ik had even gezocht op Wehkamp en zag dat deze 2 laptops redelijk goed waren:

HP Pavilion dv7-3190
http://www.wehkamp.nl/computers-tel...MK=16766&PRmin=300&PRmax=1825&F=1,2,3,17&SM=5

HP Pavilion dv7-3130
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...Pavilion dv7-3130&Nao=0&N=186#extraInformatie

Ik gebruik hem voor game en met 1 van deze 2 video kaarten moet dat aardig lukken dacht ik ;) Zouden jullie mij advies willen geven welke van de 2 beter is OF als jullie mij een nog betere laptop kunnen aanwijzen voor minder geld of onder de 800 euro:D

m.v.g.

R.Beintema

Je wilt gamen met een laptop? Welke games moeten we dan aan denken, want in principe is een laptop niet geschikt om mee te gamen.

De eerste laptop heeft een budget videokaart en is eigenlijk niet geschikt voor de huidige games.
Die uit de link van Marti is al stukken beter.

Laatst bewerkt:
Ik heb liever een groter beeldscherm dan 15,6 inch, en hoe zit het met de garantie als er een probleem voordoet waar ik hem dan heen moet brengen?:rolleyes:

Zouden jullie mij ook nog wat informatie willen geven over de twee laptops die ik in een eerdere post heb laten zien :D

Ik speel voornamelijk Wolf ET heb mijn eigen clan en server daarmee dus dat moet het flekkeloos draaien. En ik heb veel vrienden die Call of Duty spelen en zulke games en die spelen het ook allemaal op een laptop. Geef me maar wat suggesties :)

Welke cods? 1 en 2 gaat wel lukken, maar die hp's zijn ook nog eens veel te duur!

Wat voor info wil je over de laptops? Het staat allemaal op de website beschreven.

@ mrmusic,

Het plaatje in je handtekening verschijnt bij mij als een mooi rood kruisje.

Laatst bewerkt:
voornamelijk cod4 en misschien ook wel cod6, een kennis van mij speel cod4 op een 3gb intern en 250gb hardeschij Intel core duo en 512mb nvidia kaart ofso en dat leek goed te werken, of tenminste dat voldeed aan mijn behoeftes zal ik het zo zeggen :D

Kan je vergeten met de hp's die gaan niet tot nauwelijks draaien op de hp's die jij noemt.

Het voldoet misschien aan jou behoefte, maar bij gamen is dat niet van invloed. Een game stelt eisen aan je laptop, voldoet de laptop daar niet aan, houdt het simpelweg op. Daarbij geef je alleen aan dat het een 512 nvideakaart is, welke dan?

Die hp's moet je nu eigenlijk gewoon vergeten, te duur en voldoen niet om mee te gamen.

ik heb geen flauw idee, ik zal hem wel eens vragen. Maar ik wil ook graag weten hoe het zit met de garantie enzo aangezien mijn ouders moeten betalen :)

In principe heb je 3 jaar garantie, dat is een normale tijd en is onlangs nog in het nieuws geweest. Dat is ongeacht of de winkel zegt dat je een jaar hebt en 2 jaar kan bijkopen (niet doen, je hebt gewoon recht op 3 jaar).

Ik maak wel even een nieuw overzichtje :D

Ik zoek een laptop die aan deze eisen voldoet:

- Hij moet snel wezen
- Hij moet 4gb intern geheugen hebben
- beetje grote hardeschijf
- liefst eentje groter dan 15.6 inch
- er moeten games als cod4 en Wolf ET en Warrock op gespeeld kunnen en ventrilo of TS3 moet daarbij ook functioneren allemaal lagg vrij
- ook moet ik er als het kan soms eens een kleine video op maken met zware programma's zoals sony vegas en adobe after effects
- hij moet niet duurder worden dan 800 euro
- garantie moet redelijk goed zijn en moet weten hoe het zit met hoe en wat als er eventuele problemen zich opdoen'

m.v.g.

R.Beintema

Ik zoek een laptop die aan deze eisen voldoet:

-- er moeten games als cod4 en Wolf ET en Warrock op gespeeld kunnen en ventrilo of TS3 moet daarbij ook functioneren allemaal lagg vrij
- ook moet ik er als het kan soms eens een kleine video op maken met zware programma's zoals sony vegas en adobe after effects
- hij moet niet duurder worden dan 800 euro

Hier zit je probleem, je budget is vrij laag en wat jij wilt is toch vrij hoog kwa eis. Dat wordt moeilijk zoeken. Je zal dus ergens op moeten schipperen.

Zoals je hier ziet: http://www.alternate.nl/html/catego...&bfbox=1&&tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Gaming&
Zit er niets tussen voor jou budget dat voldoet aan jou eisen. Alternate puur even als voorbeeld gebruikt.

En dan nog de toekomst, nieuwe games, hogere eisen en een laptop kan je niet zomaar even upgraden. Wat is er tegen op een desktop?

Laatst bewerkt:
Vaste pc heb ik simpelweg op mijn kamer geen plaats voor en laptop is wel zo handig als je hem nodig hebt op school bijvoorbeeld. Dan misschien schipperen op hoger dan 15,6 inch? Of maakt dat voor de prijs weinig uit? Ik speel nu Wolf ET op een zeer slechte laptop maar daar draait het spel voortreffelijk op, met TS3 en Ventrilo en Xfire allemaal aan. En geloof me de laptop die ik nu gebruik is ECHT slecht:o

Heb ook nergens gezegt dat je Wolf et niet zou kunnen spelen... Cod 4 en 6 word echter een probleem. Daarbij kan ik vanaf hier niet zien welke laptop je nu hebt.
Prijsverschil zit voornamelijk in merk en de hardware.

@ Frank

Mooi he zo'n rood kruisje! (en toen ik dat typte dacht ik ineens, hhmm wellicht niet zo'n goede zin...) :o

Nou het moet toch echt te doen zijn op een 3gb intern intel core duo en een nvidia goeie videokaart, ik zal wel eens vragen naar de naam van de laptop/videokaart, maar dat wat ik net zei lijkt mij niet een super goeie laptop maar hij doet alles goed met zware programma's enzo

Het hoeft niet ongelofelijk goed te zijn, er moet in ieder geval leuk op te gamen zijn.

oke, het is misschien ook mogelijk om een desktop maar dan moet ik er wel een beeldscherm bij en boxen en toetsenbord, ik heb een game mouse. Maar dan word het ook redelijk duur. Ook zou ik graag nog suggesties over een goeie laptop waar je leuk op gamen kunt.

Met een budget van €1500 tot €3000, kun jij lekker gamen op een laptop. Of, nogmaals, je moet genoegen nemen met niet de hoogste tot medium instellingen van een spel. Of te wel, goedkope laptop nemen en cod 6 op laag spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan