Welke laptop is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cumulus

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
7
Hallo allemaal,
ik begin binnekort aan mijn studie en heb een goede laptop nodig.
Ik zit zelf te denken aan een high-end systeem want ik wil FlightSim X met DX10 erop kunnen draaien. Nou heb ik zelf rond gekeken naar laptops van Dell, XXODD etc.
De XXODD 570ru komt het dichtst bij wat ik zoek maar ik ben nogal keizkeurig op de buitenkant. de Dell xps 1730 vind ik dan weer een beetje te! het zit vol met dingen die ik eigenlijk niet nodig heb (physX en 2x 8700 etc.) tegen een belachelijke prijs.
Eigenlijk wil ik dus zelf mijn laptop samenstellen (bouwen), wat zijn de sites met de meeste keuzen of wat zijn goede sites met intructies en waar je ook onderdelen los kunt bestellen om je eigen laptop samen te stellen?

Mijn ideale laptop zou een XPS 1710 zijn met een Centrino santa rosa CPU en een 8700 kaart. is het mogelijk om een 1710 zo te modificeren???


heel erg bedankt allemaal
Freek
 
Ik denk eerst dat je moet gaan nadenken waar je je laptop voor gaat gebruiken.
Als je alleen maar voor school wilt gebruiken en af en toe een spel erop wilt spelen dan moet je niet de 1730 of de 1710 nemen. Die zijn daar veel te overbodig voor. Deze zijn gemaakt om alleen maar op hoog kwaliteit te gamen en niet voor school gebruik. Ze zijn dan wel de 2 sterkste laptops die er op dit moment zijn maar ze zijn ook nogal zwaar en groot, en de batterij gaat ook niet erg lang mee, ik denk iets van een 1 uur en 15 minuten op vol vermogen, en ze kosten natuurlijk ongeloofelijk veel.

Als ik jou was zou ik meer kijken naar dit soort modellen:
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1062784&showTechData=true
Een goed systeem voor school gebruik, waar je ook af en toe wat games op kan spelen. En hij ondersteunt ook nog eens DX10
 
Laatst bewerkt:
nou zo intensief ga ik hem niet gebruiken voor school.
Ik ga naar de vliegopleiding in groningen en je hebt daar tijdens de lessen geen laptop nodig dus ik hoef er niet constant mee rond te lopen. Ik zoek eigenlijk een laptop die ik daar op mijn kamer neer zet en aan de stroom hang waar ik dan op kan studeren
s' avonds of gewoon even filmpje kijken of lekker gamen:thumb:
Het word voor mij dus eigenlijk een soort vervanging van mn desktop maar hij moet wel af en toe mee te nemen zijn.

Ik ga nog even zoeken,
maar toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan