Welke laptop is goed voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas....
kreeg een mailtje van 4launch dat de laptop niet meer leverbaar is...

Was er al een beetje bang voor, ik had meegelezen op het andere forum waar het over deze laptop ging en of het een fout was of niet... ben benieuwd of anderen hem nog wel gaan krijgen...

Ook ik wilde hem bestellen maandagmorgen maar helaas telkens als ik de bestelling wilde plaatsen kreeg ik de melding website niet beschikbaar
Maandagavond was die verwijderd.
Nu lees ik dat er vele zijn die te horen hebben gekregen dat die niet geleverd gaat worden dus misschien is die op marktplaats staat wel wat en heeft die persoon hem wel kunnen kopen. Zoek op nummer 244801411
Ik wacht wel af op Lidle of Aldi, niet via internet maar gewoon in de winkel.
Is waarschijnlijk duurder maar wel dan heb je wel wat :D

Hoi,

Bedankt voor de link naar de Medion, ik zal eens kijken, als dit een goede koop is, geef ik er wel iets meer aan uit (ik heb er weinig verstand van, weet alleen of ik de kleur en het design mooi vind,.... vrouw he?) ;)
Pasja en Marsmannetje, heel erg bedankt voor alle hulp!

Groetjes, Willemijn

Ook ik wilde hem bestellen maandagmorgen maar helaas telkens als ik de bestelling wilde plaatsen kreeg ik de melding website niet beschikbaar
Maandagavond was die verwijderd.
Nu lees ik dat er vele zijn die te horen hebben gekregen dat die niet geleverd gaat worden dus misschien is die op marktplaats staat wel wat en heeft die persoon hem wel kunnen kopen. Zoek op nummer 244801411
Ik wacht wel af op Lidle of Aldi, niet via internet maar gewoon in de winkel.
Is waarschijnlijk duurder maar wel dan heb je wel wat :D

Ik heb een bod gedaan :D

dank je, doe ik :)

als ik groen licht krijg, ga ik hem sowieso met mijn vriend ophalen bij hem thuis.
ik laat hem niet versturen ofzo.

Ik heb 500,- geboden, maar hij zal er wel meer voor willen hebben denk ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan