welke laptop is het beste om mee te gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijken het elk 'bakken' waar je ook rustig "eens een keer een leuk spelletje" op kunt spelen (niet voor dagelijks hardcore-gamegebruik dus)... of zie ik dat fout :o

Helemaal mee eens. maar zoals je ziet is de prijs daar dan ook naar, stel eens een "vast" systeem samen voor deie bedragen.... dan zijn de specs meteen een stuk beter :)

Maar die drie zijn in mijn optiek zeer goede machientjes waarmee je tekstverwerkend en internettent nog zo'n 4 jaar mee toe kan (het doel van een "Zakelijke" laptop) maar toch ook leuk mee komt met de games van vorig jaar.

Ik ben in het bezit van een Inspiron 9400 (met Intel GMA945) en speel ook wel eens een spelletje (heb ook niet echt hoge eisen :)

De Dell is de enige met een 7200 rpm HD, maar die heeft moet het qua andere specs wel wat afleggen tegen de andere 2 (al hoorde ik via een medewerker van Dell dat er een nieuwe lijn met Centrino-2 technologie aankomt), maar het is nog geen keuze-moment dus ik wacht rustig af.

Dankje voor je reactie! :thumb:

ik wil graag aoc of war spelen en met 4 gb zou dat toch echt wel moeten lukken toch? Ook wou ik even weten wat voor resolution een 15,4 inch beeldscherm heeft?

Laatst bewerkt:
Maar niet alle resoluties zijn het zelde bij 15,4 inch
Geef de naam van de beeldscherm en ik zoek de resolutie wel ff op :thumb:

mvg sinic907

Die van toshiba. Kan iemand mij vertellen of aoc en war normaal te spelen zijn en op welk van de drie het best.

he 70f9

ik heb zelf een asus pro 31s en die bevalt me zeeeeer goed.
het enige naddel vind ik is dat hij maar 160g hd heeft, maar de rest is echt super.
is heel erg nieuw , alles er op en er aan en dat vor slechts 1000€
echt een aanraader.

veel succes met je keuze.

groetz luck7

@7of9
eeh uit de begin post leze mannke.

@rainen
Laptop 2
Goed proccesor en maar matig videokaart, je kunt AoC wel op spelen
Maar voor 500 euro vind je niet zulke goede laptops ...

Mvg sinic907

Die tosiba die jij gaf is veelste duur voor hem :confused:
Kost 1599 euro, moet hij nog 1100 euro sparen ........
Dus het is die uit de begin post

ik weet dat dit oud is maar even voor de mensen te vertellen!

idd helemaal mee eens. het ligt natuurlijk ook aan welke games je wilt spelen. crysis, farcry, gta4 en alle andere spellen die rond dezelfde klasse liggen of hoger zullen slecht tot niet draaien op een laptop onder de 1000 euro. zelfs al zou je een goeie laptop van een paar 1000 nemen dan is het kwalitatief vaak nog net iets minder als een game desktop van net geen 1000 euro. natuurlijk hangt het ook weer af op welke settings je het spel speelt. als je crysis of farcry op het laagst zet zal het wss wel draaien natuurlijk ziet het er dan minder mooi uit. gta4 draai moeilijk op welke settings dan ook (op een midden klasse pc dan). het is dus ook een beetje de keuze van wat je wil.

Mensen willen graag iets degelijks kopen, nou ik kocht laatst een sony vaio nw21 silver en ik heb er 650 aan uit gegeven maar dan wel met laptop rugzak en verlenging voor mc affee. Ik dacht laat ik crysis eens op dat ding instaleren want die had ik al voor mijn quad core pc met ati 4650 en gek of niet ik draai hem nu medium settings op een ati 4570 met t4300 processor en 4 gb ddr2. en ja ook ik sta er verstelt van.

maar toen kwam er nog iets leukers aan ik ging met mijn sony laptop naar een computer speciaal zaak en die vertelde mij ow vette **** jij hebt een p socket en een regelbare koeling er in. heeft betekend dat ik nu een p8600 proccesor er in heb voor 200 euro en in 2010 gooi ik er ook nog een 8 gb werkgeheugen in want dat ondersteunde hij.

dus bij deze mensen nog niet het geld maar wel het idee een leuke laptop te hebben sony 15.5 inch met p socket T4300 en een ati 4570 512 dedicate en uit te breiden tot 2280mb 4gb ddr2 tot 8 gb zeg ik prijs qualitative een topper. en ben er zeer te vrede mee
er was maar 1 min punt en dat is het ingebouwde cameratje en dat ik er zelf nog een bleutooth module bij moest kopen waardoor ik nog maar 2 usb poorten vrij heb die 1 door de optische muis bezet is en de ander draadloze toets bord.

ach maar geen ramp!:thumb:

Laatst bewerkt:
Zoek op google naar Asus u50 heb ik is een goede laptop mooie videokaart en snelle laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan