welke laptop kan ik het beste kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie plaatje en ook bij deze leverancier.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 53
Maaaaaaar, pas op! Deze heeft Windows 7 starter. Daar is helemaal niets mis mee, die werkt uitstekend alleen, jongeren vinden het vaak leuk om het buroblad te vvoorzien van een eigen achtergrond (foto). Dat nu mag van Microsoft NIET met de 7 starter edition. Het slaat nergens op, maar het is wél zo.
 
ben niet bekend met toshiba, maar als jij hem me aanraad danz al ik me erin verdiepen.
maar ik zie wel dat deze ook weer een atom processor heeft, is dat dan wel goed?
 
Zie berichten hierboven.
Mijn Toshiba is niet supersnel maar dat hoeft ook niet, ik gebruik 'm voor 75% als agenda.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het geheugen vervangen heb voor een 2 giga reepje, ik er een losse DVD brander bij heb gekocht en een Logitech Anywhere lasermuis.

Die 3 uitbreidingen kostten ook nog eens € 180,--. Eigenlijk heb je ze geen van allen écht nodig, maar ik houd van soepel werken en ook wilde ik Office installeren op het netbookje en aangezien netbookjes geen CD / DVD rom drive hebben, moest het wel een externe worden. Het netbookje wordt geleverd met een Trial van Office en een normale Works dus in principe heb je de 3 dure uitbreidingen van mij niet nodig.

Ik heb echter helemaal niets met touchpads, vandaar die muis.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat íe goedkoper is geworden dan toen ik hem kocht.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    35 KB · Weergaven: 22
ziet er op zich prima uit, maar is het alleen mogelijk om vanaf een schijfje het office pakket erop te zetten? Want anders kan ik natuurlijkb eter een netbook/laptop met cd ingang nemen, toch?/
 
Ik adviseer jou een laptop en géén netbookje, maar het is jouw keuze.
Office anders dan vanaf CD/DVD? Ik weet het niet, maar ik denk dat het alleen vanaf schijfje kan.
 
't is echt behoorlijk lastig om te kiezen, iedereen zegt iets anders :confused: maarja, ik zal ook nog wta winkels lansgaan.
in ieder geval bedankt voor jullie adviezen!
 
Nee, ik betwijfel of 'iedereen' anders zegt, in essentie zegt iedereen hetzelfde, de nuances (persoonlijke voorkeuren) verschillen hier en daar maar het simpele feit is dat een (mijn) netbookje gewoon veel trager is dan een (mijn) desktop en dus zal een gemiddelde user die 'm voor het gewone werk gebruikt zich al snel ergeren. Voor Outlook, internetten etc. is het ding prima, alleen houd in je achterhoofd dat het een verrekte klein schermpje betreft, daar ga je je vast aan ergeren en nogmaals, ik gebruik 'm als agenda en ben super, super tevreden over het ding.
 
Laatst bewerkt:
dan kan ik inderdaad beter een laptop nemen. Maar ik houd er vast rekening mee dat ik hem straks ook voor op de universiteit ga gebruiken, en hij mag dus niet te groot zijn.
Ik blijf rustig verder zoeken en als ik vragen heb dan hoor je wel weer van mij :)
 
dan kan ik inderdaad beter een laptop nemen. Maar ik houd er vast rekening mee dat ik hem straks ook voor op de universiteit ga gebruiken, en hij mag dus niet te groot zijn.
Ik blijf rustig verder zoeken en als ik vragen heb dan hoor je wel weer van mij :)

Ik heb de afgelopen tijd bij twee mensen de 'installatie van een netbook' afgerond. Want ja ... als je zo'n ding hebt aangeschaft, dan bén je er nog niet.
Inderdaad: in veel gevallen moet er een 'office-pakket' op, moet de internetverbinding geregeld worden (bij één was dat Vodafone Mobiel internet, en daar waren maarliefst twee telefoontjes voor nodig om dat écht in orde te krijgen), mailinstellingen ..... etc.
Dat van hetinstalleren van MsOffice is onzin. Ik heb altijd de complete inhoud van CD/DVD naar een map op de harddisk gekopieerd en van hieruit geïnstalleerd (diezelfde procedure kan ook naar een USB-geheugenstick), en vandaaruit de installatie uitgevoerd. Dus dat kan wél!
Ik vond dat de netbooks prima functioneerden waarvoor de klanten ze wilden gebruiken: Internet, mailen, MsOffice-gebruik, muziek afspelen.
Ik denk dat voor héél veel 'mobiel' gebruik de netbook toekomst is .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan