Hallo,
Mijn naam is Kitty, en samen met mijn zoon wil ik een laptop kopen die in ieder geval snel genoeg is om Warrock op te spelen.
Nu hebben we een aanbieding gezien van een Compaq Presario C760 ED Notebook PC, met o.a:
- Intel Pentium Dual Core processor T2370 1,73 Ghz level 2 cache 1mb
- 2048 DDR RAM werkgeheugen
- Intel X3100 video accelerator 1.28 mb videokaart ondersteund tot maximaal 384 mb videogeheugen
- Windows Vista
- Altec lansing speakers
- 499,00 euro
Maar we hebben ook een aanbieding gezien van een Packard Bell EasyNote MX37 U 023, met o.a.:
- Intel Pentium T2330 Dual Core processor
- 3 GB geheugen
- SiS Mirage 3 graphics engine Video met max 383 shared memory
- Windows Vista
- High Definition Audio
- 479,00 euro
Ik weet dat deze laptops vast niet voldoen aan de eisen van een echte gamers-laptop, maar het budget van mijn zoon is beperkt. En het moet echt een laptop zijn i.p.v. een pc.
Welke van de 2 zou het meest geschikt zijn?
En zou deze laptop dan snel genoeg zijn voor het spelen van Warrock?
Alvast bedankt voor jullie mening.
Groetjes,
Mijn naam is Kitty, en samen met mijn zoon wil ik een laptop kopen die in ieder geval snel genoeg is om Warrock op te spelen.
Nu hebben we een aanbieding gezien van een Compaq Presario C760 ED Notebook PC, met o.a:
- Intel Pentium Dual Core processor T2370 1,73 Ghz level 2 cache 1mb
- 2048 DDR RAM werkgeheugen
- Intel X3100 video accelerator 1.28 mb videokaart ondersteund tot maximaal 384 mb videogeheugen
- Windows Vista
- Altec lansing speakers
- 499,00 euro
Maar we hebben ook een aanbieding gezien van een Packard Bell EasyNote MX37 U 023, met o.a.:
- Intel Pentium T2330 Dual Core processor
- 3 GB geheugen
- SiS Mirage 3 graphics engine Video met max 383 shared memory
- Windows Vista
- High Definition Audio
- 479,00 euro
Ik weet dat deze laptops vast niet voldoen aan de eisen van een echte gamers-laptop, maar het budget van mijn zoon is beperkt. En het moet echt een laptop zijn i.p.v. een pc.
Welke van de 2 zou het meest geschikt zijn?
En zou deze laptop dan snel genoeg zijn voor het spelen van Warrock?
Alvast bedankt voor jullie mening.
Groetjes,