Welke laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mongolc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Berichten
22
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen. Ik wil hier graag goed meer over kunnen voor school en ik speel er af en ik zou wel eens wat geavanceerder mee willen kunnen, zoals AutoCAD 2012, of Fifa 12. Ik zit nu namelijk nog met een computer uit de prehistorie :p
Mijn budget is ongeveer 650 euro.
Is dit misschien iets? http://nl.hardware.info/productinfo/120318/samsung-rc720-s02nl
Kan ik hier bijvoorbeeld Fifa 12 mee spelen?

Alvast bedankt,
 
Laatst bewerkt:
Reken maar dat de prestaties van deze een stukje hoger liggen.....
 
Maar waar baseren ze die score op dan? Want die Samsung staat daar toch echt een stuk beter aangeschreven.
 
Persoonlijk heb ik nog nooit van een NPI score gehoord. Ik zou dan ook niet weten waar men dit op baseert.
Verder ga ik nooit blind op zulke scores van websites maar gebruik ik liever mijn eigen kennis. Een Core i7 presteert nu eenmaal beter dan een i5. Verder ontlopen de beide laptops elkaar niet veel in mijn ogen.
Oh ja, hou wel in de gaten dat de ASUS een 15.6 is en de Samsung een 17 is. Niet dat dat nou zo heel veel scheelt, maar toch !
 
Maar ik ben niet zo technisch ofzo, dus... De Processor van de Samsung heeft een hogere Ghz, maar die van de Asus heeft een groter cache. Wat is dat eigenlijk een cache? (Misschien domme vraag)

Ik zie net ook nog dat de resolutie van de Asus lager ligt dan die van de samsung.

En wat maken het aantal cores en Threads uit? (ik noem nu zomaar wat dingen, hoor!)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan