Welke laptop past bij mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatriCiiaa

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
21
Dag iedereen,

Voor het aanschaffen van een nieuwe laptop, wil ik hier eerst heel goed over nadenken. Ik ben ook maar een werkloos/zoekende student die niet veel geld eraan kan uitgeven.
Ook heb ik geeeeeen idee wat nou echt een goede en slechte laptop is. Hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

Ik heb een aantal eisen:

-Voor grafisch gebruik (adobe, school)
-Sims 3 wil ik vooral kunnen spelen zonder dat hij steeds heet word:p
-Niet duurder dan €900/1000
-Absoluut geen mac:eek:
-15 tot 17 inch

Wie o wie kan mij helpen bij het vinden van een goede laptop die aan mijn eisen voldoet?

Groetjes,
Patricia
 
Oh ja, natuurlijk stelde de school ook wat eisen:

-Alleen w7 64bits of Mac 10.6 of hoger
-Ze adviseren 3 jaar on site garantie

Wat dat on site garantie inhoudt weet ik niet precies...:p
 
Hoi,,

Volgens mij voldoet deze aardig aan je eisen deze in 15 inch en deze 17 inch .Ik zou het op 15 inch houden aangezien je hem waarschijnlijk ook naar school moet meenemen.
 
Voor een arme student lijkt mij deze ook heel geschikt. Zo houd je van je budget nog een fors aantal kratten bier over.

Je schreef : grafisch (gebruik)

Je hebt grafisch en grafisch en Adobe en Adobe. Wat is in jouw geval grafisch en welk progje van Adobe?

-Ze adviseren 3 jaar on site garantie. Wat dat on site garantie inhoudt weet ik niet precies...:p

Met on site wordt niets meer of minder bedoeld dan dat er bij een defect een monteur bij je thuis komt en daar het probleem verhelpt. Bij een on site garantie ben je de laptop dus niet kwijt voor reparatie.
 
Laatst bewerkt:
@gast0225,

het is wel degelijk site met een t en niet met een d.
 
Je hebt gelijk, ik moet het bericht aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik van Adobe: Photoshop, InDesign, Illustrator, Flash, After Effects en soms Dreamweaver. Die van laptopshop.nl ziet er goed uit en verschilt niet zo veel van die andere (behalve dat hij geen bluetooth heeft). Maar het scheelt ook dat ik geen bier drink dus het mag wel iets meer kosten haha. Alleen met die videokaarten kan ik geen sims 3 spelen wat vrijwel m'n enige hobby nog is (op de laptop dan).

Tot nu toe ben ik over deze nog het meest tevreden. :)
 
Hier vind je overigens de requirements voor de sims 3. Ben toch bang dat ik iets meer kwijt ben dan 1000,- Toch vind ik bijna geen laptops met de juiste videokaart of ik zoek met mijn neus... :eek:
 
Tja,een nieuwe laptop heeft dezelfde prestaties als een desktop van 3 jaar geleden.
Tís maar een weet.
 
Goedemorgen,

Volgens mij kan de videokaart Sims 3 spelen hoor de aangeven kaarten zijn desktop kaarten en ik lees dat de GMA 3-Series hem ook kan spelen dan kan de GT 540M het zeker spelen.
 
Oh oke, ja ik zag de gt 540m er niet tussen staan dus ik dacht dat het niet kon. Maar dat is wel beter dan! Dan ben ik al aardig op weg. Bedankt iedereen :)! (Ideeën zijn nog altijd welkom).
 
Ik kan de verschillen ook niet vinden, m.a.w. het zijn identieke machines. (Bij de ene worden de specs nét even uitgebreider weergegeven dan bij de ander en daar zou dan mogelijk een verschilletje in kun zitten, bijv. de Intel GMA video ondersteuning.)
 
Laatst bewerkt:
Deze kan je nemen

mijne heeft zelfde grafische kaart en sims 3 werkt perfect en is lekker snel


link: http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...B60SD_P340_4GB_500GB/XF321EA_ABH/default.aspx


€444,- voor al een goede laptop

windows 7 home premium 64 bits

500 gb harde schijf

ati mobility radeon hd 5470 512mb

AMD Athlon II P340 / 2.2 GHz ( Dual-Core )

4gb werkgeheugen

15,6 inch

lijkt mij perfect voor school!



veel succes!

gr,
 
Laatst bewerkt:
kijk eens bij Gistron, daar heb ik mijn laptop ook vandaan en hij doet het prima. Ze staan altijd klaar voor vragen.

Windows 7 is de beste wat je kunt krijgen en daar kun je ook 'sims 3 ' op spelen en office op zetten.

gr.
b.andringa
 
Thanks! Dat is qua prijs zeker wel beter. Sowieso wil ik eerst de laptops in het echt bekijken. Dus die komt ook op mn lijstje. :)
 
Ok,

als je je vraag heb opgelost hebt wil je boven aan je eerste berichtje 'vraag opgelost' instellen zo kunnen ze zien dat je vraag opgelost hebt.
 
Sorry had nog 1 vraag. 900,- vind ik namelijk wel eng om VIA ideal te betalen, aangezien dit al eens fout is gegaan. Maar bol.com is wel een betrouwbare site toch? Want dan koop ik hem VIA hun, bij de andere zijn ze niet meer in voorraad. Welke andere webshops zijn nog meer goed te vertrouwen? Groetjes
 
Veel !

Laten we het omdraaien; noem de namen van enkele bij wie je overweegt de aanschaf te doen en wij vertellen welke betrouwbaar is en welke niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan