Welke laptop zal ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DGuss

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2013
Hallo mensen,

Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen maar aangezien ik niet veel verstand van hardware heb, is dit een nogal lastige keuze. Ik zou hem graag van www.laptopshop.nl bestellen aangezien hier bij veel laptops pick-up-and-return garantie zit. Aangezien ik hem voor school gebruik is het namelijk belangrijk dat mocht er iets kapot gaan dat 'ie snel weer gemaakt wordt.

De laptop gebruik ik voornamelijk voor school en voor het kijken van films. Ook game ik af en toe, alleen is dit een hele oude shooter uit 2003 dus dat hoort geen probleem te zijn. Ik zou rond de 400~600 euro uit willen geven. Wie kan mij helpen? :)

Dat is AMD, is altijd iets goedkoper. Je kan ook voor die gaan idd.

Ik ga zelf altijd voor intel omdat ik het beter vind (zit vast tussen de oren :o ) en is duurder, dus dat geeft mij meer vertrouwen xD

Dat is AMD, is altijd iets goedkoper. Je kan ook voor die gaan idd.

Ik ga zelf altijd voor intel omdat ik het beter vind (zit vast tussen de oren :o ) en is duurder, dus dat geeft mij meer vertrouwen xD

Haha dus dan moet een Apple nog beter zijn, is nog duurder ;)
Trouwens elke laptop van asus heeft een 2 jaar pickup garantie van Asus zelf. Dat houd in mag die kapot gaan of iets dergelijk,
Dan bel je Asus > komt Asus de pc bij jou thuis op en krijg je precies de zelfde laptop voor bruiksleen terug gedurende de reparatie.

Dan maakt het dus niet zoveel uit waar je de laptop koopt. Op deze site kan je alle Asus laptops terug vinden binnen jouw budget:
- http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijaN1VEqSExPDc6sSlWyMjUA8ooyk1N9EyuUrMwM4NzMPCUrEwODWgA (Goedkoopste van Nederland - Soort independer zegmaar, alleen dan voor laptops/desktops ect)

Edit: Elke Zaterdagmiddag staat iemand van Asus in de Mediamarkt (Van grotere steden - bijv. Ede, Zwolle, Denhaag, Rotterdam ect)
Kan je alle details over een laptop na vragen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan