Welke laptop??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skywalker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik wil er een Centrino processor in hebben en het liefste een Ati Radeon 9600 128 MB videokaart.

Weet iemand welke laptops deze combinatie al hebben? Misschien staat er ergens een overzicht?

Tot nu toe heb ik alleen de Radeon 9200 64 MB kunnen vinden......

Acer heeft de processor erin zitten, videokaart weet ik niet zeker.

suc6.

al gekeken bij Paradigit? Niet standaard, maar kan volgens mij wel ingebouwd worden. Ook Dell heeft denk ik de mogelijkheid om bepaalde onderdelen zelf te selecteren.

Op deze site van Asus UK staat wel hun topmodel met een centrino processor én Ati Radeon 9000 chipset. Helaas kon ik zo snel niet vinden of de kaart ook 128 Mb aan boord heeft, maar misschien dat je elders op de site meer infor krijgt.

Tja,de L5800c,die heb ik ook,een onwijs ding,met alles erop en eraan,voor € 2045,-
Bevalt er goed,een nadeel: Doet het maar 1,5 uur op de accu.

Geplaatst door verhoog
Op deze site van Asus UK staat wel hun topmodel met een centrino processor én Ati Radeon 9000 chipset. Helaas kon ik zo snel niet vinden of de kaart ook 128 Mb aan boord heeft, maar misschien dat je elders op de site meer infor krijgt.

Het kan aan mij liggen maar ook hier zie ik weer verschillende laptops staan maar niet met Intel® Centrino™ Mobile Technology én Ati Radeon videokaart.
Wel met bijvoorbeeld deze Embedded 855 GM internal GFX in combinatie met Intel® Centrino™ Mobile Technology.

Als ik iets over het hoofd zie dan hoor ik het wel van jullie :).

Groetjes,

Ben nu aan het kijken naar de Acer Ferrari 3000 limited edition. Met een AMD Athlon XP-M 2500+ en een Radeon 9200 128 MB erin. Met 1024 Mb geheugen.

Kan iemand me trouwens vertellen hoe de AMD Athlon XP-M zich verhoud tegenover de Cetrino processors??

Ik heb zelf een Centrino 1,5 Ghz van Asus. In deze thread hebben veel helpmijers hun PC Mark score ingevuld een tijdje geleden. Daaruit kon ik opmaken dat mijn processor score beter was dan een P4 2,0 Ghz. Misschien zegt dat je al wat meer.

Aardig beest trouwens die Acer Ferrari. Maja, wat wil je met zo'n naam. :p

snelheid verschil tussen een amd 2500 en cetrion 1500 is nihil.
Amd is niet zo zuinig met de accu als cetrion.
Ik heb ook gekeken naar de ferrari maar ik ga toch voor de acer TravelMate 662LCi

suc6.

Prijs.
Ik wil namelijk ook nog een docking station erbij kopen.
en voor dezelfde machine in een 800 uitvoering betaal je alleen maar voor een grotere harde schijf en een klein beetje processor snelheid.
Maar dat is een heel persoonlijke keuze.
Ik heb nu een acer 634LC en deze werkt perfect, de andere acer die ik aanschaf is voor onze directeur en die wil er hoofdzakelijk spelletjes mee spelen als hij niet in de stad aanwezig is.

Mooi zo, ik heb inmiddels wel de Ferarri besteld!

Dan wil ik je met de aanschaf van harte feliciteren en heel veel plezier er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan