Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik zit er aan te denken om een laptop te kopen, omdat ik dan niet steeds op dezelfde plek zit en ik hem mee kan nemen naar school e.d.

Ik wil hem vooral gebruiken voor MSN, Internet en DVD's branden, maar het zou leuk zijn als hij ook een beetje nieuwe games kan draaien..

Prijs rond de 500 euro.. (Niet zoveel misschien maarja)

Alvast :
Laptops zijn niet gemaakt voor game's
En voor 500 Euro zal je geen goeie Laptop vinden die goeie games gaat draaien.
en het licht er ook aan welke games je wil spelen

Het hoeven ook weer geen games als COD4 of Crysis te zijn, maar als hij bijv. RCT3 en GTA Vice City aankan zou wel leuk zijn..

oke nou kan wel gaan lukken maar ik zou wel wat meer bij zetten voor een Dual core want voor 500 euro heb je alleen een Celeron (Butget Processor van intel) Sloom dus , dus je kan beter wat bij leggen voor een dualcore dan kan je ook de games lekker spelen .

De Celeron : KLIK
De Dual Core : KLIK

Laatst bewerkt:
Iets meer mag ook best, maar niet al te veel.

http://www.kijkshop-ict.nl/category/613/

Zit daar wat tussen? (rechts op pijltje beneden klikken bij PRIJS voor een duidelijker beeld)

Edit: Ik lees nu je bericht, die Dual Core is dus goed? Dat kan mijn budget nog wel aan..
Weet niet of ik dezelfde laptop kan vinden hier in de buurt, maar als er Dual Core op zit is het dus meestal wel goed?

Laatst bewerkt:
ja De dual core is beter met 2GB want de celeron is sloom en heeft 1GB en Voor DVD's branden is een dualcore en 2Gb wel lekker op die celeron heb je kans dat de pc niet lekker gaat lopen Voor al met vista.
en onder het dvd branden kan je nog wat anders doen bij de celeron denk ik niet Bijvoorbeeld he!

EDIT : Ik zie ook dat de dual core 250GB HDD heeft dus veel meer .

Laatst bewerkt:
Dan lijkt mij mijn vraag eigenlijk al opgelost.. Gewoon een laptop met Dual Core, en niet de allergoedkoopste :)

Bedankt !

oke ik hoop dat je veel plezier hebt met de laptop

Laatst bewerkt:
Zijn er ook laptops waar je bv. een dvd speler op aan kan sluiten?

Zodat je wat kunt doen?

De meeste laptops zijn standaard van een dvd-brander/lezer voorzien.

Het is maar als voorbeeld, ik bedoel gewoon een met Scart of 'rood-geel-wit' aansluiting..

Daarom vraag ik waarom wil je dat?

Wat voor logica zit er achter om je DVD-speler op je laptop aan te sluiten :(

Een DVD kun je gewoon via de ingebouwde DVD-speler bekijken :confused:

Ik denk niet dat je die zult vinden, wellicht dat een andere gebruiker dat weet.

Geeft niet, was gewoon een vraag.

Is ASUS een beetje goed?

Dual Core is dat hetzelfde als Core 2 Duo ofzo? :S

Asus is een goed merk.

Core 2 Duo is beter dan Dual Core.

In principe maken ze allebei gebruik van een dubbele kern alleen is de Core 2 Duo sneller.

ik had toch al een laptop aangegeven is beter dan die je nu aanwijst want deze die jij nu geeft heeft maar 1 GB en Die ander 2GB ram
En ik zou toch echt voor 2GB gaan in een laptop met vista !
ook met dingen die jij gaat doen :)

De laptop die jij koos heeft wel een DVD-brander. Het woord "multi" geeft aan dat hij lezer en schrijver is.

Deze lijkt mij ook wel een geschikte kandidaat.

Ik ga toch maar voor de Dual Core die Blu Ray mij aan raadde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan