Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkm

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Hoi,

Over ongeveer 4 tot 6 weken krijg ik een laptop van tussen de 800 en 1000 euro.
Ikzelf vind een Macbook heel cool, en wil eigenlijk weten hoe het met de videokaart zit?
Zullen spellen zoals World of Warcraft en de Sims 3 daarop kunnen?
Ik weet dat als ik een normale laptop (geen macbook) koop, een veel betere heb qua specs. Maar naar mijn mening heeft een macbook niet eens die specs nodig om ongeveer net zo soepel te draaien. Kortom, ik geef veel om design. Spellen zal ik niet veel spelen, maar misschien een paar keer de Sims als ik me verveel op vakantie als er geen internet is.
Vooral msn en internet ik alleen, wat zouden jullie doen?
Macbook, of een goede andere?

Reizen: Ja, heel veel.
Gamen: WoW, Sims 3 etc, geen Gears of War etc.
Budget: 800/1000

Realiseer je wel dat het spelen van een spel op een 13" schermpje niet echt meer van deze tijd is en iets is om over na te denken.
Maar verder geen op of aanmerkingen over de Macbook, al zal je windows er wel naast moeten hebben om deze spellen waarschijnlijk te kunnen spelen.

Ik heb idd wel bedacht, dat miss een Macbook meer voor echte photoshoppers is. Alienware, lijkt me ook wel cool, ongeveer 1400 dollar, omgerekend nog geen 900 euro..

Alienware meuk lijkt leuk maar voor 900 euro krijg je de meest gestripte laptop die er is. Voor datzelfde geld koop je makkelijk een desktop pc die 3x zo goed is als die laptop

Photoshoppen doe je niet op een MacBook maar op een Macbook Pro. Die is daar veel beter voor geschikt. World of Warcraft kan je spelen op een MacBook, maar vraag niet hoe. De performance van een MacBook is niet echt geschikt voor WoW.

LaPasta

Ben het wel met je eens wat de keuze van de Mac betreft, maar wie gaat er voor 2500 euro photoshoppen op een Macbook Pro 17"?
Dat doe je toch op een 22" scherm met een PC die ongeveer de helft kost.
Maar verder geen kwaad woord over de Macbook ( pro) , alleen moet je de keuze van computer afstemmen op het doel wat je er mee wilt gaan doen.

Ik dacht dat Alienware niet shipte naar Nederland? :o

Ben het wel met je eens wat de keuze van de Mac betreft, maar wie gaat er voor 2500 euro photoshoppen op een Macbook Pro 17"?
Dat doe je toch op een 22" scherm met een PC die ongeveer de helft kost.

[offtopic]
Het is alleen vreemd dat veel grafici het daar niet mee eens zijn. En voor de helft heb je ook een iMac waar je perfect mee kan Photoshoppen, maar daar ging dit draadje niet over.
[/offtopic]

Draai WoW lekker op een desktop PC. Daar zijn ze op gebouwd.

LaPasta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan