Welke Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

serdar16

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
hallo

Ik wou een laptop kopen alleen ik wil wel een laptop die best wel goede spellen aan kan
wilt u me daarmee helpen om een laptop te kiezen mijn max budget is 750 euro

Ik heb zelf dit laptop gezien is dit een goed laptop

http://www.electronicagigant.nl/nl/product/411051#specificatietekst

is dit eeen goed laptop of hebben julie betere laptops voor mij

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet ,
serdar

Laatst bewerkt:
nope

en een laptop die best wel goede spellen aankan voor een budget van 750 euro moet nog gemaakt worden:)

deze in ieder geval niet.niet voor best wel goede spellen

Als je een goeie laptop game machine wil hebben is een hoger budget wel nodig. ik weet ook niet wat je verstaat onder best wel goede spellen.....

Ik wou dit eerst ook, maar mij is aangeraden om een dekstop pc te nemen je komt veel goedkoper uit als je een dekstop pc neemt en die kan dan ook nog (meestal) de nieuwste games afspelen.
Tenzij je echt een laptop wil dat kost volgens mij wel wat duurder dan 750 euro..
Mijn advies neem een dekstop pc.:thumb:

ik heb een Acer Aspire 7520G-604G25Bi, daar is Crysis op low/medium op te spelen, heeft een geforce 8600M GS, kost alleen iets van 800-850 euro dacht ik. Spellen zoals COD4, PES2008 zijn uitstekend te spelen.

kijk ik wil niet zooon super goed Laptop maar wel dat ik age of empires 3 of fifa 2008 of call of duty 4 te spelen

en dus mij vraag is of die laptop wel goed vooor is

Alvast Bedankt

kijk ik wil niet zooon super goed Laptop maar wel dat ik age of empires 3 of fifa 2008 of call of duty 4 te spelen

en dus mij vraag is of die laptop wel goed vooor is

Alvast Bedankt

Joehoe!, lezen, wat staat hierboven!,.... COD4 is te spelen, dus die andere dan ook wel.

ja dat weet ik maar ik vroeg toch of die laptop van hp het ook aan kan

Alvast Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan