welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

medinella

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Goed middag .

Ik wil een nieuwe laptop kopen. Ik heb er niet veel verstand van maar ben op jacht geweest.
Ik kan eventueel kiezen tussen deze 2. De acer 7730D 584G32mn of de HP dv9780 prijs is ronde de 750 euro

Mochten jullie heel iets anders weten rond deze prijs dan wil ik dit ook graag weten.

Het is de bedoeling voor spelletjes en fotobewerking en ook werk applicaties (planningsprogramma)

Medinella

Hoi,

Ik raad jou en eigenlijk iedereen aan,

als je geen geld op overschot hebt,

wacht dan geduldig op een laptop van de ALDI;

dit zijn de beste krachtpatsers aan de goedkoopste prijs!!!

bv, onlangs stond er eentje voor 699euro : ik denk 500GB hd en 4GB ram!!!

Anders als je niet kan w8ten, bezoek dan op je gemak eens

-kapaza
-ebay
-marktplaats
-2dehands
-...

op zo'n site's vind je meestal ook wel koopjes...

Groetjes!!!

Hoi,

Ik raad jou en eigenlijk iedereen aan,

als je geen geld op overschot hebt,

wacht dan geduldig op een laptop van de ALDI;

dit zijn de beste krachtpatsers aan de goedkoopste prijs!!!

bv, onlangs stond er eentje voor 699euro : ik denk 500GB hd en 4GB ram!!!

Anders als je niet kan w8ten, bezoek dan op je gemak eens

-kapaza
-ebay
-marktplaats
-2dehands
-...

op zo'n site's vind je meestal ook wel koopjes...

Groetjes!!!

Yannick, Medinella zegt niet dat hij/zij krap bij kas zit.
Hij/zie vraagt alleen welke van de twee laptops het beste is, gezien de gebruiksdoeleinden.

Goed middag .

Ik wil een nieuwe laptop kopen. Ik heb er niet veel verstand van maar ben op jacht geweest.
Ik kan eventueel kiezen tussen deze 2. De acer 7730D 584G32mn of de HP dv9780 prijs is ronde de 750 euro

Mochten jullie heel iets anders weten rond deze prijs dan wil ik dit ook graag weten.

Het is de bedoeling voor spelletjes en fotobewerking en ook werk applicaties (planningsprogramma)

Medinella

Hallo,

Ik heb het even nagekeken, ik kon de 7730D niet vinden. Wel een 7730G 584G32MN, bedoel je die? Zie hier: Klik

Als je die bedoelt zou ik voor de Acer 7730G kiezen: meer usb poorten, betere videokaart en 1GB meer werkgeheugen. Eenzelfde laptop van HP is al snel 100 euro duurder. De Acer laptop heeft alleen geen bluetooth, maar dat zal geen probleem zijn denk ik.

Hoi Ronald

Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad niet gezegd dat ik beperkt budget had maar dat ik uit deze 2 wil kiezen.
Ik had zelf ook de neiging naar de ACER en inderdaad is het de 7730G.

Morgen ga ik hem halen. Kan ik met de kerst heerlijk rustig zijn :D:D:D of niet als het niet lukt.:evil::evil:

Bedankt
Medinella

Hoi Ronald

Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad niet gezegd dat ik beperkt budget had maar dat ik uit deze 2 wil kiezen.
Ik had zelf ook de neiging naar de ACER en inderdaad is het de 7730G.

Morgen ga ik hem halen. Kan ik met de kerst heerlijk rustig zijn :D:D:D of niet als het niet lukt.:evil::evil:

Bedankt
Medinella

Hallo Medinella,

Geen dank. Stuur me maar een berichtje als er problemen zijn.
Succes met je laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan