welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hallo ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop..

ik heb nu zelf een acer xp 2400 512mb dit is echt aan vervanging toe denk ik want het is gewoon weg traag...

nu heeft een kennis van mij een asus tl58

en heb zelf deze 2 gevonden:

nummer1 opzich leek mij deze wel wat. deze is toch tig keer sneller als wat ik heb toch? alleen de videokaart is die goed genoeg voor vista en of windows 7 straks? er komt photoshop cs4 op kan die dat normaal trekken?

nummer2 is een heel stukje duurder en daarom ga ik liever ook voor nummer 1 kwa budget maar wil wel weten of ik er echt op voorruit gaat.

Alvast bedankt groetjes mike:thumb:

Hoi bedankt voor je reactie, zit er veel verschil tussen het systeem wat jij zegt en nummer 1 van mij? wil toch graag een witte :o

nogmaals dank en alle reacties zijn welkom

Groetjes mike:thumb:

Hoi,

Qua merk laat hij de Acer ver achter zich Toshiba is naar naar mijn inziens Het topmerk de hardware komt vrijwel met elkaar overheen.

Modag

Hoi oke,kennis van mij heeft ook een Toshiba gehad met alleen maar ellende vandaar maar ga ik bijvoorbeeld met nummer 1 er dus wel super snel op voorruit met wat ik nu heb :D?

alvast bedankt.

nogmaals alle reacties zijn welkom

Groetjes mike:thumb:

Hoi,

Dat heb ik nu met acer maar je moet het inderdaad treffen en je gaat er op vooruit.
Zoonlief zijn acer is al geloof ik in de drie jaar nu bijna zes keer terug geweest dus zeg het maar gelukkig had hij verzekering bij gekocht

Modag

Hoi, ja heb je goed;) maar ga ik er op voorruit of echt op voorruit haha en kan ik daar gewoon makkelijk met photoshop werken ...nu is het echt zo traag... als ik nu wat aan klik moet ik sopms echt lang wachten..

Alvast bedankt groetjes mike

haha oke dankje:thumb: dus programma's werken er perfect op..

alvast bedankt groetjes mike

Hoi, ja dat bedoel ik ook :D

nu alleen nog weten of photoshop enz gewoon kan draaien ....

Groetjes mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan