Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn M

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
hallo,

ik ben aan het sparen voor een laptop,

wat is een goede? graag wil ik een 17,3 inch (als dat voor 5-6 honderd euro te koop is)

ik wil ermee doe:
veel op een forum.
een achtergrond muziekje (bijv. nederland.fm)
afentoe een online game, met nadruk op afentoe!

budget: 5 á 6 honderd euro

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij

7-8 heb je heus niet nodig. en It's, daar noemt hij wat.

Die taken die je wil doen kan elke computer/laptop aan.
Gamen is dan weer wat anders. welke spellen ga je spelen? en in welke kwaliteit wil je die spelen?
Dit is een goede site om rond te neuzen en dan krijg je meteen de goekoopste prijzen: Hier

laat het even weten:thumb:

Met deze kan je bijv. al goed gamen(cod4, supcom1 en misschien mw2)

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ja joh. die is al ''perfect'' voor die taken. het zijn eigenlijk gewoon basic taken die een pc van 10 jaar geleden al aankan.
Als je niet perse een 17.3 inch wil dan kan je al in de prijsklasse van 400euro zitten:thumb:

hallo,

okee, mooi! is dit goedkoop dan? of is er over een maand weer zo'n aanbieding? (heb namelijk nog niet genoeg geld :rolleyes: )

Wat bedoel je met: is deze goedkoop dan?

of dit een normale prijs is, of dit echt een goedkope aanbieding is, en pas weer over een aantal maanden zo'n aanbieding is.

ps:snelle reactie :P

Laatst bewerkt:
Ow zo
Het is geen actie
je kan veel beter krijgen voor die prijs. kijk even hier . kan je alles naar jou wens invullen.

heb ik al gekeken, maar kan geen 17 inch Asus laptop vinden op die site (onder de 600 euro)

ik hoor er hele goede dingen over, dus waarschijnlijk wel, (als je een andere (hele) goed weet zeg het maar hoor!)

hoeveel GB heb ik minimaal nodig? of maakt dat niks uit?

Hallo,
Asus is inderdaad goed.
Hier heb je een lijstje met laptops die IK goed vind en alvast voor de gene die zeggen dat acer slecht is. Ik had een acer laptop en desktop en geen problemen mee gehad:

Acer
Apple
Asus
MSi
HP
Sony Vaio(wel duur).

Over de RAM.
voor jou taken maakt dat niet zo veel uit.
wat wel zo is: Vista/7 is zwaarder dan XP. dus meer ram met vista/7 zou beter zijn in theorie.
Zelf heb ik hier niet zoveel van gemerkt.

Ik zou voor minimaal 1gb ram gaan. 2 zou al top zijn.

okee,

acer gaat het wss tog niet worden door de slechte ervaringen.
apple : aardig duur toch?
Asus: goede laptop,
MSI: geen ervaring
HP: geen ervaring

dus 2 GB geheugen is "minimaal"

dus een goede laptop zou moeten zijn:

17 inch
2 GB geheugen
voor 500 euro.

1gb is ook al goed. maar 2gb zou perfect zijn in is makkelijk te vinden in die prijsklasse.
apple is idd duur. als je voor eigen ervaringen gaat word het assortiment natuurlijk wat beperkter maar ik zal eens kijken. en wil je perse 17inch of hoger of mag 16 ook?

Wow, net deze gevonden. Ik denk dat ik die ook ga halen. echt mooie specs. hier heb je de benchmark. Klikken. hij scoort echt goed. mooie grafische kaart en veel interfaces. 4ram: zegt al genoeg.
PS: vraag het iedereen. MSi is goed!

hallo,

die ziet er ook al mooi uit :P ,
ga nu heel veel zoeken op internet, en in winkels. dus jullie horen het wel !

bedankt!!

Laat ons het maar horen! we zijn benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan