Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en daarom wil ik bij deze aan jullie vragen welke laptop kan ik het beste kiezen?

deze? http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=nl&cs=nldhs1&kc=NRS17454&l=nl&m_30=321942&oc=N0074908&rbc=N0074908&s=dhs

of miss deze? http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/laptop/laptop/hp-pavilion-dv7-3160-laptop/C09_I08_I41_732631/?KW2=526250&PRmin=395&PRmax=2700&F=1,2,3,17,22&SM=1

wat ik graag met de laptop zou willen is:
* Gamen gewoon af en toe GTAIV of even de sims 2 gewoon niet al te zwaar want ik weet dat laptops daar niet voor Zijn
* Photoshop
* Textverwerking en gewoon wat op internet surfen en dvd kijken

alvast bedank:thumb:

De dell is moeilijk wat over te zeggen. Krijg een keuze menu zeg maar en heb geen idee wat jij kiest.

Maar voor beiden geldt dezelfde vraag, wat verwacht je van GTA4 op een laptop? Neem daarbij mee dat de minimum eisen van het spel niet kloppen en in combinatie met een laptop al helemaal niet.

Dan ben ik persoonlijk toch bang dat dit niet gaat lukken op de genoemde laptops. Mede door de hardware en de niet kloppende eisen van het spel.

Maar misschien zijn er anderen die hier niet zo over denken. Wacht dus nog even andere antwoorden af.

Het spel GTAIV vergt toch veel kracht van je pc/laptop.

Maar aangezien beide laptops een Core i7 hebben met een videokaart met 1gb aangeheugen denk ik dat het spel het wel moet doen.

Ik kon zelfs op mijn laptop gtaIV draaien, danwel niet zonder lag, maar het lukte wel.

Mijn specs:
AMD Turion 62 X2 Mobile Technology TL-86 @ 2.3Ghz
Nvidea Geforce 8400M G 256 MB, 1279 MB shared
4.096 MB

Dusja de laptop zou eventueel GTAIV kunnen draaien.

Grt

Rens

en welke van de 2 raden jullie mij dan aan? (zelf dacht ik dat de dell beter was)

en als ik nu de i5 520 doe kan dat niet net zo goed want dat is wel een stukkie goedkoper;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan