welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik kijk naar de hardware dan zou ik gaan voor de Acer. Deze is krachtiger en heeft het dubbele aan geheugen. Helaas zit hier dan geen SSD schijf in wat in de andere wel zit.

Maar het merk Acer staat niet erg goed aangeschreven als betrouwbaar. Vaak zijn hier problemen mee.

Maar waarom de keuze voor een laptop? Met een pc voor dat geld kun je veel meer!

houd er ook rekening mee dat beide toetsenborden azerty zijn
en dat qwerty de standaard is in nederland

verder is acer een afrader slechte klanten service en productie
toshiba is wat dat betreft betrouwbaar

en ook ik vraag waarom je niet gewoon voor een pc gaat inplaats van een laptop
daar kan je veel meer me en werkt/gamed veel fijner

houd er ook rekening mee dat beide toetsenborden azerty zijn
en dat qwerty de standaard is in nederland
Dat was ik inderdaad nog van plan er bij te zetten. 't Is inderdad handig om te weten dat er op beide franse toetsenborden zit.

ik wel geen desktop, laptop is heel makkelijk te verplaatsen,en kan dus gewoon in de living aan tafel alles doen als we gaan eten alles weg en klaar, ik woon in belgie en tijp altijd azerty , mijn voorkeur ging ook al naar de toshiba omdat ik ook al wat problemen gehad heb met acer.maar ik twijfel nog steeds, doordat er 16gb geheugen inzit en videokaart is anders .

blijkbaar niet zo makkelijk ?

maar toch al vriendelijk bedankt voor deze antwoorden

Johnny

Laatst bewerkt:
tip

ga es naar mycom.nl daar kun je kijken voor een moeie laptop
tip ACER is echt niet goed man mijn pap heeft erook een en hij is al zoo vaak gecrashed
ik heb zelf eeen ASUS laptop keigoed merk of TOSHIBA is ook een goed merk voor dat geld dat jij hebt kun je als het nodig is zelfs een APPLE macbook AIR kopen :p maar dat zou ik niet doen windows is veel beter en ja je kunt beter een qwerty toetsenbord nemen dat typt beter dan een franse (kijk altijd goed naar de processor als je een amd kan krijgen neem die dan is veel beter dan intel) (hoewel de i5 en i7 is beter maar dat is nog duurder als je dat neemt) k hooop dat je hier wat aan hebt :cool:

ga es naar mycom.nl daar kun je kijken voor een moeie laptop
tip ACER is echt niet goed man mijn pap heeft erook een en hij is al zoo vaak gecrashed
ik heb zelf eeen ASUS laptop keigoed merk of TOSHIBA is ook een goed merk voor dat geld dat jij hebt kun je als het nodig is zelfs een APPLE macbook AIR kopen :p maar dat zou ik niet doen windows is veel beter en ja je kunt beter een qwerty toetsenbord nemen dat typt beter dan een franse (kijk altijd goed naar de processor als je een amd kan krijgen neem die dan is veel beter dan intel) (hoewel de i5 en i7 is beter maar dat is nog duurder als je dat neemt) k hooop dat je hier wat aan hebt :cool:

1. voor dit budget is een macbook air gewoon stom, aangezien je een veel beter laptop hiervoor kan kopen.
2. als je azerty gewend bent is qwerty niet gemakkelijk om op te typen.
3. Nogmaals budget genoeg voor een i7. Zowat de slechtste raad die je kan geven is; neem altijd amd, die is beter.... elke laptop die TS aangaf heeft een i7.

oei sorry , ik kreeg vroeger altijd mailtje als ik een antwoord had nu blijkbaar niet meer ik dacht dus dat er nog niemand op mijn vraag geantwoord had en heb nu via mijn account de vraag terug gevonden , ik ga nu antwoorden lezen en bedankt jullie voor de zo snelle reacties

a ok , ik ben idd een azerty toetsenbord gewoon , en ik lees nogal wat klachten over acer en goede dingen over toshiba , heel erg bedankt het zal de toshiba worden want dat is als ik het internet afzoek toch een sterke alleskunner .
ik zal de vraag nog niet afsluiten mss krijg ik nog goede raad :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan