Welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsmooren1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
2
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop waar ik redelijk op kan gamen, de eisen die ik stel:
COD MW2 moet te spelen zijn, maar echt niet op de hoogste instellingen (medium is prima)
Minimaal 3 x USB
HDMI
VGA
15 tot 16 inch, geen 17!
Harde schijf minimaal 160 Gb, snelheid maakt niet uit
Met of zonder besturingssysteem (maakt niet uit)

Maximum prijs ligt rond de 700 euro.

Ikzelf heb de volgende 4 laptops gevonden
Laptop 1
Laptop 2
Laptop 3 (aangegeven prijs is excl BTW)
Laptop 4

alle laptops zijn van BTO (ik kom op deze laptops uit omdat geld bij mij een rol speelt), ik heb er nog nooit van gehoord en dus totaal geen ervaring mee. Als ik het goed zie (mijn kennis is niet zo best op dit gebied) zijn de grafische prestaties bij alle 4 hetzelfde maar heeft nummer 4 de snelste processor. Ook op andere gebieden zou dit de beste keus zijn. Klopt t dat ik de laptops zo gerangschikt heb dat 1 de slechtste prestaties heeft en 4 de beste?

Zoals ik al zei speelt geld zeker een rol voor mij en zou indien mijn rangschikking klopt 3 dus de beste optie zijn toch? Verder zou ik graag wat meer info willen over BTO aangezien ik hier nog nooit van gehoord had...

Mvg,
Thijs
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Je schrijft het zelf de laatste is het snelst maar ook het duurst maar wil je toch een beetje gamen dan zal het de laatste moeten zijn .En qua hardware is hij goed geprijsd maar ik kan niet in je beurs kijken natuurlijk:) .En de derde is dan goede vervanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan