Welke laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yarable

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2011
Hallo mensen,

Ik heb al 3 jaar de zelfde toshiba satellite L300 waar ik heel tevreden over ben geweest. Alleen wil ik graag een nieuwe laptop die wat makkelijker is mee te nemen. Rond de 11,6 inch lijkt me ideaal (kleiner is heel irritant). Ik heb hem vooral nodig voor school, af en toe film kijken, surfen, msn. Geen ingewikkelde dingen.

Ben al maanden aan het zoeken naar een nieuw laptop. Waar ik nu het meest enthousiast ben geworden is:
Sony VAIO VPCYB1S1E/S
Acer Notebook Aspire One 752h

De Sony is rond de €500 en de Acer is €300. Ik ben student en wil het liefst voor de goedkopere gaan. Maar ben wel bereid om de Sony te nemen als die de €500 waard is.

Wat denken jullie?

Bedankt alvast!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Misschien is deze dan een goed alternatief prima merk en goedkoper dan de sony.

bij sony betaal je vaak al voor het merk, ik denk dat de sony wel iets beter is, maar zeker geen 200 euro. de acer voldoet naar mijn mening prima aan wat jij zoekt. die van modag is ook prima, maar 1gb werkgeheugen is wel weinig. die zou je dan wrsl nog wel iets uit moeten breiden.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Is de Asus die Mondag adviseert beter dan de Acer die ik in gedachte heb? Want ze zijn ong even duur.
@Example5, hoe zou ik de werkgeheugen kunnen uitbreiden en hoeveel kost dat?

Hoi,

Volgens mij heeft de Asus een betere specificatie en is een betere merk

Dat geloof ik graag.
Maar vroeg me af hoeveel jaar garantie op de Asus zit, kan ik niet terugvinden op de pagina die je stuurde. Want de Sony heeft 2 jaar, de Acer 1 jaar. Dan neig ik meer naar een langere garantie.

ik denk ook dat de asus beter zou zijn, aangezien de eisen van de TS'er zijn die taken voor de asus gesneden koek
dat over het 1gig werk geheugen, is een beetje waar, voor de rest zou ik gewoon voor de asus gaan,