Welke LCD kopen (om te gamen met PS3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_dust

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2003
Hallo,

Ik zit nu al een gehele tijd te zoeken achter een goeie LCD om mijn ps3 die ik zal aanschaffen tot zijn volle recht te brengen ... ofja toch deels, ik zou niet gaan voor een HD scherm maar wel voor een HD ready scherm daar mijn budget rond de 700 euro ligt.

Ik zoek een LCD scherm die snel is (liefst geen ghosting, of zo min mogelijk)
Liefst ook mooie kleuren en een hoog contrast...

Zou dat mogelijk zijn voor die prijs ?
Ik had een samsung op het oog de LE32R82 ... maar ik las ergens dat deze last heeft van ghosting tijdens het gamen..
Link:http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r82b.asp

Ook al staat er dat er een gaming mode aanwezig is met een snellere reactietijd..

Kan iemand zo lief zijn om mij uit mijn lijden te verlossen ? :(

Bedankt ;)

hoi, voor je ps3 zou ik wel gewoon een hd tv kopen. anders is het gewoon crap, maar das mijn mening. zelf heb ik een philips hd ready en me ps3 ziet er goed uit alleen toch nog net niet helemaal. me ps2 ziet er net zo goed uit eigenlijk. maar das mijn mening. ga ff bij de media markt langs, en wat andere winkels vaak kun je gewoon wat geld afkrijgen als je het een beetje leuk speelt.

Zelf heb ik een 26" Samsung scherm, en persoonlijk zie ik geen ghosting bij de meeste spellen (Xbox360). Alleen bij PES2008 wanneer je de tv net aanzet, na een tijdje trekt de ghosting weg.
De PS3 heeft inderdaad veel profijt van een full HD tv.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga net samenwonen met mijn vriendin en die klaagt nu al omdat ik een HD ready tv wil :p samen met een PS3
Dus ik denk niet dat ik zal moeten afkomen met een Full HD :(

Maar ik lees ook vaak over een HD ready LCD tv die naast 720p ook 1080i aankan ...
Is het verschil tussen een gewone 720p en één die ook 1080i aankan groot ?
Het zal natuurlijk geen 1080p zijn maar zou het een mooier beeld weergeven met mijn ps3 ?

Dat geeft alleen maar aan dat de tv kan omgaan met dat signaal. Een 720P (hd-ready) tv zal het 1080i signaal dus omzetten naar 720P. Er kunnen nu eenmaal niet meer pixels bij komen. Het beeld wordt er dus ook niet mooier op.

je moet ff opzoek gaan naar aanbiedingen , bij sommige hd tv's krijg je een ps (niet gratis natuurlijk want zit in prijs verwerkt) maar dat hoef je je vrouwtje niet te vertellen natuurlijk:p

je moet ff opzoek gaan naar aanbiedingen , bij sommige hd tv's krijg je een ps (niet gratis natuurlijk want zit in prijs verwerkt) maar dat hoef je je vrouwtje niet te vertellen natuurlijk:p

Hmm dat zou wel interessant zijn...
aan een goeie prijs maar ik vrees voor €1500+ :confused:

Eens wat zoeken :)

Bedankt voor jullie reacties :thumb:

Nog suggesties verder voor een goeie LCD tv onder 900 euro ?

Gewoon eens rondneuzen bij een MediaMarkt, IT's of BCC. Die hebben genoeg staan.
Samsung, Philips en Sony (+ PS3) zijn er ook onder de 900 Euro. Mijn Samsung heb ik destijds voor minder dan 600 gekocht, ondertussen zijn de nog veel goedkoper. Voor dat bedrag heb je nu een 32".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan