Welke linux distributie voor Windows XP computers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, die is er nog niet. Hou de website van Mint in de gaten. Je kan altijd nog eerst Mint 13 de LTS installeren, die wordt ondersteund tot 2017, dus nog 3 jaar te gaan!!
Dus... zo k... is het volgens jou ook nog niet ... ;)
Ik heb nu tijd voor hem... dus is het 13 geworden... :cool:

Wat k zeg, de nieuwe die uitkomt is wel een LTS versie. ;) En dat is dan Linux Mint 17 .
Nu even letterlijk gequote wat je schreef.... ben je zo vergeetachtig ... ;)
Ik hoop dat verder uitspellen niet nodig is... als daar zou kunnen ....staan wat ik denk....

Laatst bewerkt:
Ben ook de jongsten niet meer. (en heb een ziekte waarvan je nog weleens vergeetachtig van kan zijn.....ach, je leert er mee leven, anderen niet ;) )

Uiteraard moet die enkele k gewoon ik zijn, maar ja..........ach........als je daar een grapje van wilt maken.........ik begreep hem niet.

Humor ligt op straat... ook al is het een vergissing...
Wel erg jammer dat je met beperkingen om moet gaan, maar dus ook erg goed dat je oa hier actief blijft. Das beter dan stil in een hoekje gaan zitten.
Ik kan en wil zeker begrip op brengen, maar wist het (uiteraard) niet....
Het allerbeste gewenst .. .:thumb:

Nee, dat kan je ook niet weten. Ik ben chronisch (pijn) patiënt met een hoop mankementen. Je ziet het niet aan de buitenkant.......en dat brengt vaak onbegrip bij andere mensen.

Je moet eens weten hoeveel ik nog doe............ik kijk liever naar de dingen die ik nog wel kan, ipv de dingen die ik niet meer kan (en dat zijn er een hoop kan ik je zeggen)

Opsomming, dan weet je iets meer van me: heb een eigen spiritueel praktijk(je), maak websites voor anderen en onderhoud ik, zoals die van de hengelsportvereniging Naarden-Bussum, heb natuurlijk mijn eigen steunpunt (zie link in mijn handtekening), ben hier redactielid, doe momenteel een cursus voor (hulp) trainer voor in beslag genomen honden.........en verder heb ik onze eigen frutsels DJ en Sophietje nog.

Ik verveel me geen moment!

Bedankt voor de allerbeste wensen!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan