Welke linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
937
heeft er iemand ervaring met Linux en welke zijn er dan allemaal en heeft er iemand screenshots. want die vista die werkt langs geen kanten
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic

K sry ik dacht, " dat gaat hier over linux, dus ff der bij gooien" maar deze topic mag gelijk gesloten worden :d
 
Ik raad je Ubuntu aan, die kan je daar downloaden en je kan er ook een gratis CD'tje van bestellen, maar dat duurt wel even voordat die binnen is.
Ikzelf gebruik hem ook en heb er nog nooit problemen mee gehad, en is ook lekker makelijk in gebruik:)
 
Ik raad ook ubuntu aan erg makkelijke distro :cool:
 
Ik raad je Ubuntu aan, die kan je daar downloaden en je kan er ook een gratis CD'tje van bestellen, maar dat duurt wel even voordat die binnen is.
Ikzelf gebruik hem ook en heb er nog nooit problemen mee gehad, en is ook lekker makelijk in gebruik:)

ik had hem al bestelt, in belgië hebben we zoiets als een downloadlimiet en die van mij is er weeral aan voor deze maand en ik moet nog een halve maand wachten :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan