Welke Mail en RSS feed meest geschikt voor me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qube

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
1
Ik gebruik nu al bijna 10 jaar mijn gratis Yahoo account en ik ben er tevreden van. Binnenkort verhoog ik in functie op mijn werk maar blijkbaar heb ik nog steeds geen "recht" op een internetaansluiting. M'n collega's naast me hebben dan weer wel toegang tot internet :rolleyes:

Graag zou ik m'n yahoo-mail en RSS van thuis ook ontvangen in m'n Outlook op het werk. Daarom overweeg ik om een betalende Yahoo account te nemen waardoor ik mail kan pushen naar het adres op het werk.

Om de RSS-feeds te pushen naar (Yahoo)mail, om daarna naar outlook op het werk te pushen, heb ik nog geen deftige oplossing gevonden. Ik heb even geprobeerd met RSSfWD maar dat loopt mank. De feeds komen niet of erg laat door.

Ik lees nu (thuis) de RSS feeds via Goolgle Reader. Werkt prettig want daardoor heb ik op elke PC toegang tot mijn feeds. Een integratie met Google Gmail blijft voorlopig nog uit waardoor Google mail op het eerste zicht ook uit de boot valt. Al kriebelt het wel om alles op Google af te stellen in de toekomst.

Een andere oplossing is om via een smartphone en mobile internet te werken. Keuze zou dan vallen op een i-phone. Maar het blijkt dan weer niet mogelijk te zijn om Gmail te pushen naar een i-phone.

Ik zie het bos door de bomen niet meer...Kortom, hoe pak ik dit best aan;

- Mail moet overal toegankelijk zijn (type yahoo, Gmail)
- Moet naar Outlook kunnen pushen
- De oorspronkelijke gepushte berichten moeten zichtbaar blijven in bv. Yahoo
- RSS feeds moet als volledige inhoud (+foto's) geforward worden naar mailadres
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan