welke messenger ??

Welk programma gebruiken jullie ( welke vinden jullie de beste)

• msn messenger

Stemmen: 37 74,0%
  • yahoo messenger

Stemmen: 0 0,0%
  • dmsn

Stemmen: 3 6,0%
  • een andere, namelijk

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Welk programmatje gebruiken jullie om met 'vrienden' te praten ???

P.s Verklaar je nader, vooral als je voor dmsn kiest. Want ik wil daar graag een discussie over starten

Ik gebruik MSN messenger(met msn plus).
Dmsn had ik er ook op staan maar vind ik niet handig werken omdat je alles in een scherm hebt staan en je krijgt geen melding van als er iemand online komt.
Of als er iemand tegen je praat gewoon het scherm ineens krijgt.

Ja volledig mee eens. Ik gebruik ook hetzelfde als wat jij gebruik. Met de nieuwe versie van msn plus uiteraard

Trillian, icq en msn samen (en meer) en heeft geen irritante trekjes (msn messenger) of een overload aan opties (icq).

Ja daarom vind ik het altijd zo dom dat mensen dmsn op hun computer staan. Ik snap daar totaal het nut niet van

Tot nu toe vind ik de stemmen op dmsn erg tegenvallen, terwijl je als je in andere topics kijkt er altijd wel iemand is die superfan is van dmsn. Maar ik wacht nu nog op de 1e

Dmsn heeft wel leuke smiles:P

msn moet ook maar is nieuwe smiles doen!!

Trillian Pro.

Omdat het gewoon onwijs gebruiksvriendelijk is en heel simpel! Je krijgt je schermpjes netjes naast elkaar en heeft veel icoontjes.. Ook kan je nog de skins veranderen en Trillian heeft natuurlijk ook ICQ, Yahoo e.d. ingebakken..

Trillian, kan ik aanlaten staan als mijn dochters op MSN gaan ;)

Het is natuurlijk wel leuk al die extra's smilies maar als de gene waar jij tegen praat bijv.msn gebruikt kan die heel jouw smilies niet zien. En (jammergenoeg) gebruiken niet veel mensen trillian maar liever msn. Dat blijkt ook weer uit deze topic

Geplaatst door excelsior
als de gene waar jij tegen praat bijv.msn gebruikt kan die heel jouw smilies niet zien. En (jammergenoeg) gebruiken niet veel mensen trillian maar liever msn. Dat blijkt ook weer uit deze topic

Allemaal schapen...;)

Die smilies kan je trouwens wel zien in msn, das grotendeels één pot nat. Als een smiley niet wordt herkend door een client krijg je een vage code te zien, dit heb je wel met enkele linux icq clients.

icon.gif
De msn messenger-schapen [geintje] die overigens tevreden zijn ermee, anders zoek je niet iets anders op, zoals trillian of miranda icq.

Ik gebruik msn plus en dmsn
Msn-plus omdat het makkelijk is en dmsn voor de smilies :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan