welke messenger ??

Welk programma gebruiken jullie ( welke vinden jullie de beste)

• msn messenger

Stemmen: 37 74,0%
  • yahoo messenger

Stemmen: 0 0,0%
  • dmsn

Stemmen: 3 6,0%
  • een andere, namelijk

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf gebruik ik msn dus ben ik benieuwd,

en heeft geen irritante trekjes (msn messenger)

Geef is een voorbeeld van een irritant trekje bij msn !

DMSN RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, je kan gewoon vette dingen met dat progromma doen, zoals breezertalk :D

ik gebruik geen msn messenger meer, alleen nog maar dmsn

Ja ben ik ook benieuwd naar.
Maar om een paar negatieve dingen over dmsn te zeggen:

-heb jij weleens gehoort van het woordje spyware ?
-hoelang duurt het bij jouw voordat je aangemeld ben, bij mij duurde dit minstens een paar minuten.
-Wat heb je aan smilies als je 'tegenprater' geen dmsn heeft.
Er zitten dan wel een paar 'leuke programmatjes bij inbegrepen zoals een blockchecker maar die kan je ook gewoon apart downloaden !

Geplaatst door caveman

Allemaal schapen...;)

Die smilies kan je trouwens wel zien in msn, das grotendeels één pot nat. Als een smiley niet wordt herkend door een client krijg je een vage code te zien, dit heb je wel met enkele linux icq clients.

Dat vind ik dus een nadeel van trillian, best weinig mense (uit mijn lijst) gebruiken het dus heb ik nix aan al die emoticons
Voor de rest is het natuurlijk een heel mooi proggie !

Ja, maar het schijnt dat je sommige smilies wel kan zien als je als ontvanger msn gebruikt :

Die smilies kan je trouwens wel zien in msn, das grotendeels één pot nat. Als een smiley niet wordt herkend door een client krijg je een vage code te zien, dit heb je wel met enkele linux icq clients.

Klopt, smilies zoals :) en ;) zulle in msn wel te zien zijn maar bij trillian zijn veeeel meer smilies die msn niet heeft

Geplaatst door excelsior
Geef is een voorbeeld van een irritant trekje bij msn !

Ik ben op m$ msn afgeknapt door de wijze waarmee ze het door je strot willen duwen, de gebrekkige opties, het msn plaatje in het venster en de moeilijk uit te zetten popup meldingen. De combiantie van icq en msn in 1 programma is meer uit practische overwegingen en de keuze viel op trillian omdat enkele vrienden dat al tijden gebruikte. 'If it ain't broke, don't fix it', dus de nieuwe versies van msn bekijk ik niet.

Owjah dan is het wel makkelijk want dan kan je natuurlijk die smilies gebruiken met je vrienden

Maarre, smiley codes zijn dus niet zo universeel als ik dacht?

Ik gebruik al jaren icq en heb msn :mad: erbij moeten zetten omdat er een hoop op msn zijn overgestapt :(
Ik vind icq veel prettiger werken.

De MSN client van Microsoft is waar-de-loos. Ik snap ook niet wat mensen zo leuk vinden aan MSN plus 2 met die geluidjes /shello enzo.

Is toch hartstikke irritant als je net aan het surfen bent met Winamp op de achtergrond en 1 of andere onverlaat begint ineens met die herrie?

Wat ik ook niet snap is dat mensen het lastig vinden dat je niet ziet als er iemand online komt.. alsof je alleen computert om te chatten? Zo'n prog hoor je gewoon op de achtergrond te draaien imo.

Daarbij komt dat MSN hartstikke vatbaar is voor die lame programmaatjes als MSN trojans e.d.

Voor mij niks anders meer dan Trillian pro..

Geplaatst door BrEeZeR
De MSN client van Microsoft is waar-de-loos. Ik snap ook niet wat mensen zo leuk vinden aan MSN plus 2 met die geluidjes /shello enzo.

Is toch hartstikke irritant als je net aan het surfen bent met Winamp op de achtergrond en 1 of andere onverlaat begint ineens met die herrie?

Wat ik ook niet snap is dat mensen het lastig vinden dat je niet ziet als er iemand online komt.. alsof je alleen computert om te chatten? Zo'n prog hoor je gewoon op de achtergrond te draaien imo.

Daarbij komt dat MSN hartstikke vatbaar is voor die lame programmaatjes als MSN trojans e.d.

Voor mij niks anders meer dan Trillian pro..

Je hebt wel gelijk, maar die geluidjes zijn soms wel geinig inderdaad zijn ze heel vatbaar voor trojans

Die geluidjes duren hooguit 1/10 seconde en daar raak je echt niet van afgeleid hoor.....

Ik vind die geluidjes wel makkelijk:
Stel, iemand let ff niet op en het venster met jou gesprek is actief, dan hoor je geen geluid als ik dan wat zeg. Dan kan je makkelijk ff /shello doen maar voor de rest heb je er niet echt veel aan

Neey das waar. Maar in het begin is het wel grappig en vind je het allemaal super. Op de langere termijn is het wat saai maar ik vind het wel handig hoor

Wat ik gewoon 1 van de fijnste dingen aan Trillian vind, is dat al je gesprekken in 1 'container' worden gegooid en je zo overzichtelijk kan zien tegen wie je praat enzo.. Ook vind ik de lijst met contacts een stuk beter weergegeven..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan