Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Arjan99
Ik gebruik MSN messenger(met msn plus).
Dmsn had ik er ook op staan maar vind ik niet handig werken omdat je alles in een scherm hebt staan en je krijgt geen melding van als er iemand online komt.
Of als er iemand tegen je praat gewoon het scherm ineens krijgt.
Geplaatst door Jeroen Klaassen
Wat ik gewoon 1 van de fijnste dingen aan Trillian vind, is dat al je gesprekken in 1 'container' worden gegooid en je zo overzichtelijk kan zien tegen wie je praat enzo.. Ook vind ik de lijst met contacts een stuk beter weergegeven..
zoals je zei is dat voor linux...Geplaatst door DENNIS90
IK kies voor amsn, jammer dat hij niet in de lijst staat, amsn is voor linux, lijkt op de gewone msn, maar is beter.
Amsn kent geen virussen.
Amsn, zie je de miles in je adressen lijst.
enz.
Geplaatst door excelsior
Is amsn te vergelijken met dmsn. Ik ken namelijk heel het programmatje niet![]()
Geplaatst door DENNIS90
IK kies voor amsn, jammer dat hij niet in de lijst staat, amsn is voor linux, lijkt op de gewone msn, maar is beter.
Amsn kent geen virussen.
enz.
Geplaatst door excelsior
Ja, maar volgens mij zit er ook geen virus op msn.Het is een linux programma..... Dus zoveel info heb ik er nog niet over.
Geplaatst door Jappie-zland
Gooi die mense dan gewoon uit je lijst![]()
jah, trillian is icq / msn / yahoor messenger / aol messenger (geloof ikGeplaatst door excelsior
Owjah kijk is dat ziet er wel mooi uit. Ik zie dat je ook nog muziek kan afspelen. Kan je je met trilian je ook gewoon op je hotmail adres aanmelden
Geplaatst door excelsior
Owjah kijk is dat ziet er wel mooi uit. Ik zie dat je ook nog muziek kan afspelen. Kan je je met trilian je ook gewoon op je hotmail adres aanmelden
[> BrEeZeR is listening to Unknown Artist - 03 - fade to black <]
Geplaatst door excelsior
Ik ga denk zo het programmatje ff installeren, maar is het wel nederlands. Waar download ik het
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.