welke messenger ??

Welk programma gebruiken jullie ( welke vinden jullie de beste)

• msn messenger

Stemmen: 37 74,0%
  • yahoo messenger

Stemmen: 0 0,0%
  • dmsn

Stemmen: 3 6,0%
  • een andere, namelijk

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is idd al is eerder een poll hierover geweest en die is wel ergens hier te vinden in deze sectie! Ik zal deze poll open laten omdat er weer nieuwe mogelijkheden tussen staan waarop is te stemmen...

Geplaatst door Arjan99
Ik gebruik MSN messenger(met msn plus).
Dmsn had ik er ook op staan maar vind ik niet handig werken omdat je alles in een scherm hebt staan en je krijgt geen melding van als er iemand online komt.
Of als er iemand tegen je praat gewoon het scherm ineens krijgt.

Dat is natuurlijk niet waar, want je kunt die melding gewoon aanzetten, zodat je kunt zien waarneer er iemand online komt.
Dit doe je door: beeld --> event window --> show event window aan te zetten.

Maar zoals je hieruit kunt merken gebruik ik DMSN

gr. Livetodie

Geplaatst door Jeroen Klaassen
Wat ik gewoon 1 van de fijnste dingen aan Trillian vind, is dat al je gesprekken in 1 'container' worden gegooid en je zo overzichtelijk kan zien tegen wie je praat enzo.. Ook vind ik de lijst met contacts een stuk beter weergegeven..

Hehe dat vind ik juist irritant.. :D Heb die functie ook snel uitgezet :P

Weet je misschien hoe je uitzet dat een scherm meteen 'on top' komt? Is best irritant als je druk bezig bent en ineens komt er zo'n nutteloos cu2 figuur (Ja er staan een aantal in m'n lijst :confused: ) die begint te mekkeren hoe het gaat o.i.d..

IK kies voor amsn, jammer dat hij niet in de lijst staat, amsn is voor linux, lijkt op de gewone msn, maar is beter.

Amsn kent geen virussen.
Amsn, zie je de miles in je adressen lijst.
enz.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90
IK kies voor amsn, jammer dat hij niet in de lijst staat, amsn is voor linux, lijkt op de gewone msn, maar is beter.

Amsn kent geen virussen.
enz.
zoals je zei is dat voor linux...;)
(of ik heb het verkeerd, en dat het ook voor windows is :rolleyes: )

Is amsn te vergelijken met dmsn. Ik ken namelijk heel het programmatje niet :rolleyes:

Geplaatst door excelsior
Is amsn te vergelijken met dmsn. Ik ken namelijk heel het programmatje niet :rolleyes:

Geplaatst door DENNIS90

Amsn kent geen virussen.
enz.

Misschien dat dit je antwoord geeft.

gr. Livetodie

Ja, maar volgens mij zit er ook geen virus op msn.Het is een linux programma..... Dus zoveel info heb ik er nog niet over.

Geplaatst door excelsior
Ja, maar volgens mij zit er ook geen virus op msn.Het is een linux programma..... Dus zoveel info heb ik er nog niet over.

Amsn is het zelfde als msn, aleen ik vind hem gewoon beter, jammer dat hij aleen voor linux is.

Wat ik raar vind is dat je wel, windows programmas onder linux kan draaien maar anders om niet. of heb ik het mis.

Owkey ik heb wat extra info nu, op jouw vraag kan ik jammergenoeg niet antwoorden,simpel weg omdat ik het proggamatje niet ken. Misschien iemand anders?

Geplaatst door Jappie-zland
Gooi die mense dan gewoon uit je lijst :)

Is reeds gebeurt ja.. :)

Nou wauw.. ik haat die verhalen in nicknames. Ik heb zelf ook wel eens een lange nick maar dat is meestal iets van :

BrEeZeR [ Stukje van songtext ] dat geeft weer hoe ik me op dat moment voel o.i.d. Of als ik bezig ben zet ik dat erin enz enz.

Maar nicks als ~~~~~~~~breezer drinkend kind (L) (L) [naam] 4 evah (K)(K) [ BrEeZaH uitspraak ] [ BrEeZAH woorden ]~~~~~~~~ vind ik gewoon _niet_ kunnen en die mensen hernoem ik dan ook meestal. (Ja sommigen ken ik via via IRL dus is wat sneu als je ineens nooit meer online bent)

Mijn lijst ziet er dan ook gewoon uit zonder die lelijke MSN namen met tig smilies en rare tekens.

msn.jpg

Laatst bewerkt:
Owjah kijk is dat ziet er wel mooi uit. Ik zie dat je ook nog muziek kan afspelen. Kan je je met trilian je ook gewoon op je hotmail adres aanmelden

Geplaatst door excelsior
Owjah kijk is dat ziet er wel mooi uit. Ik zie dat je ook nog muziek kan afspelen. Kan je je met trilian je ook gewoon op je hotmail adres aanmelden
jah, trillian is icq / msn / yahoor messenger / aol messenger (geloof ik :D) in 1

Geplaatst door excelsior

Uiteraard. En die muziek is een Winamp plugin zodat je af en toe es even :

[> BrEeZeR is listening to Unknown Artist - 03 - fade to black <]

Kan doen :D

Ik ga denk zo het programmatje ff installeren, maar is het wel nederlands. Waar download ik het

Geplaatst door excelsior
Ik ga denk zo het programmatje ff installeren, maar is het wel nederlands. Waar download ik het

Is niet Nederlands.. wat is er moeilijk aan dubbelklikken op een nickname, je bericht typen en op enter drukken? :D

Je kan de gratis versie van trillian.cc halen.

Ja dat is waar, daar doe je het eigenlijk voor natuurlijk. Ik neem aan dat ik msn gewoon op mn computer kan laten staan? Maakt het nog uit of ik pro download of de gewone ?

MSN 4.7 Aqua Style, ik haat al die Trillian rotzooi en wannabe MSN clones.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan