Welke microsoft office?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmeisje

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een vraagje, misschien een beetje stom.

Maar ik heb sinds verleden week een nieuwe labtop en nou wou ik een bestand voor school openen en dat deed hij niet. Toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen word, excel en acces heb.

Bij mijn vorige pc had ik dat wel. Die had ik jaren en weet ook niet meer hoe en wat. Had volgens mij toen windows 2000, met word, excel, alles erop in ieder geval. Mijn oude pc is gecrasht en vandaar een nieuwe, maar nu weet ik het even niet meer.

Want nu kom ik er dus achter dat ik geen word, excel etc heb.
Mijn (nieuwe) labtop heeft windows XP.

Hoe zit dat ook alweer :confused:

Alvast bedankt!

Om je uit de droom te helpen..... die programma's zitten NIET in Windows..... Dat is een apart pakket: Office..... Bij de meeste laptobs [jij spelt het verkeerd, het is geen labtop maar een laptob, want het is altijd tobben met die dingen]. Als je de oude licentie code nog ergens hebt, kun je deze versie van OFFICE ergens proberen te vinden en als je bij installatie je eigen code dan ingeeft is alles weer "ok" voor Bill van MS.
Of zoek even in alle hoeken en gaten van het huis of je die oude installatie CD nog kunt vinden.........

Bedankt Erpcity!

Dus ik moet waarschijnlijk office (2000?) hebben? Zal gaan zoeken of ik die oude nog heb, hoop niet dat iemand anders hem toen op mijn oude lap ;) geïnstalleerd heeft.

Moet je anders zo'n cd'tje (?) kopen?

En laptop dus, hm zat wel meer te pielen met labtop en laptop.

Thanx!

Ja meiske, je zou 'm nog ergens moeten hebben..... ik vind het nog steeds een laptob [batterijen leeg op het verkeerde moment, waardeloze muis dus extra muis meeslepen, en ga zo maar door]...

Stuur mij even mailtje!

Ah Erpcity, op die manier! Ik dacht al, hm labtop schrijf je toch met een b.
Het is waar dat een extra muis bij laptops fijner is, vind en heb ik ook. Wel heb ik van mijn oude, 2-hands labtopje nog jarenlang 'gelukkig' plezier gehad, toch gecrasht echter, na veel herrie de laatste tijd :shocked: :confused:. Maar hij was echt al op leeftijd.

En tja, ik had meer moeten back-uppen of alles zowat eigenlijk, want ben veel schooldingen, cv's etc allemaal kwijt :rolleyes:.

De reden dat ik weer voor een labtop heb gekozen, is waarschijnlijk gewenning. Ik computer ;) meestal aan de eettafel en een labtop neemt ook niet zo veel plek in. Vandaar denk et cetera. Vind het gewoon wel handig en cool.

:cool: al was ik nog even aan het twijfelen hoor, dat wel.

En uhm, waarom moet je ik een mailtje sturen :o

@ La Pasta, thanx!

Is dat wat die gratis office?
Ben het wel nu aan het downloaden, gewoon windows, zonder + JRE, stond er ook bij.

Hopen dat het lukt!

Thanx :thumb:

Aan Windows heb je NIETS! Je moet Microsoft Office hebben...... In Windows zelf zit alleen maar een kladblok........

Off topic, maar om alle vergissingen weg te nemen:

L - A - P - T - O - P

Ik heb ook nog wel een Office-versie over ! (Office XP Pro).

Stuur maar 'n mailtje.

Greetz,

Harry.

Harry is wat duidelijker dan ik [dat was ook de reden waarom ik schreef : stuur me een mailtje.......]

Ok, het is dus echt laptop..

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik stuur Erpcity anders eerst een mailtje, die was eerder.
Anders weet ik het ook even niet.

Uhm, volgens mij is het een notebook inderdaad :confused:
Easynote staat erop. Maar ging er altijd vanuit dat een laptop een laptop is, ofzo.
Mijn oude was volgens mij wel een laptop dan, van Dell was die.

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan