Welke mobiel kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
ik wil een mobiel kopen allen ik weet niet welk beter is de
...nokia c3-00 of de samsung ch@t ????

Ken deze toestellen allebei zoiezo niet. De samsung staat bij een paar vrienden van mij wel goed bekend. nokia c3 00 ken ik hellemaal niet.

De samsung chat is wel goedkoper (90) met de nokia (107)
Verder heb ik wat revieuws gelezen over de nokia, de wifi op de nokia is niet zo geweldig. op de samsung chat ook niet zo heel erg maar al stukken beter.

voor de volgende keer: ga deze vragen niet stellen op zo`n forum maar lees wat revieuws, vraag aan wat vrienden, of ga naar de mediamarkt of ietsdergelijks en laat ze hun verhaal doen:Pmaar ik hielp je graag

gr djceedee

Ik zou niet weten waaqrom je deze vragen hier niet mag stellen.Dus aan deze vraag mankeert niets.Misschien tref je hier een persoon die er ervaring mee heeft.Reviews zeggen ook niet alles.Maar ik zelf zou voor de nokia gaan.

Ik wist ook niet dat helpmij.nl ook voor mobiele toestellen was tot nu toe.

Maar die nokia ken ik niet

@mark13

Ik heb de titel van je vraag aangepast zodat het duidelijker is waar je vraag over gaat. Let erop de volgende keer dat je een duidelijke titel gebruikt bij een nieuwe vraag.

Het is geen probleem hier een vraag te stellen over welke nieuwe telefoon je wilt kopen.

Laatst bewerkt:
welke mobiel kan ik het best nemen voor 150 euro ???

Laatst bewerkt door een moderator:
@klaasdemeer,

Ik weet niet maar heb jr op de datum van plaatsing gelet denk het niet ;) zal dan ook maar even sluiten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan