Welke mobo??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supersurver

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2001
Hallo,

Ik zoek een mobo voor :
Intel Celeron 2.2Ghz, 400Mhz, S-478, 128Kb, Box 36
en daar moet wel SDRam op zitten want die geheugen heb ik nog en er moet USB 2.0 en sound op zitten..... Weet iemand welk mobo ik moet hebben en die ook nog een beetje goed is

alvast bedankt!!

Ik weet niet of dit mobo te koop is bij jou in de buurt (staat ook niet in pricewatch van tweakers) maar het lijkt mij een ideaal bordje voor jou. Alleen weet ik niet helemaal zeker of jou processor erop kan.

Laatst bewerkt:
Waarom voor zo'n supersnel systeem gaan en dan SDRAM kiezen? Neem dan DDR (dat kost tegenwoordig evenveel als SDRAM). De grootste bottleneck straks in je systeem zal je geheugen zijn. Das een beetje zonder van al het andere kwaliteitspul vind je niet?

Ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig kan in het bovengenoemde mobo SD en DDR :D .

hmmm. ... bij mij doet die site 't niet :( zow je me mis. het type nummer enz. ff kunnen geven???

alvast bedankt!

Hmm..... vaag ik kan nergens op het internet info vinden over die mobo bestaat die wel want Google vindt er nix over en alternate ofzo verkoopt 'm ook niet :(

hmm ik vind er zat over op google. Onderanderen hier

hmmm.... zijn er nog andere mobo's met SDRAM en DDR?? van ABIT of zo of van ASUS???

Ja leuk....australie heeft'm :)

ASROCK MPGA478(P4) G-Pro SIS650 bij http://www.challengecomputers.nl/ asrock is een onderneming van asus staat toch goed voor kwaliteit. Heb geen ervaring mee maar ziet er wel goed uit.

succes

zo gruwelijk zitten gewoon DDR en SDR sloten op :D

nouwjah ik ben tevreden met wat ik heb :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan