Welke Modem/Router moet aanschaffen dan ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Binnenkort krijg ik gelegenheid ( hopelijk :( ) om een nieuwe modem/router aan te schaffen, mij huidige modem/router goed en bijna nieuw is, maar er is een zeer pijnlijke en bekende en gebrek of realiteit bij betreffende aanwezig dat absoluut onmogelijk is zelfstandig poorten te forwarden, mijn modem is ZTE H220N ben zelf zeer bekend hoe je porten forwarden moet en op dit gebied is me niets en nooit onbekend wat geweest dus, maar in deze modem/router is totaal dit onmogelijk en niet te doen aantal keren in gesprekken met KPN was ik konden ze niet helpen en toen ik vroeg wat als ik andere modem zal willen, ach in dit geval kunnen we weer niet garanderen of u wel porten zal kunnen handmatig forwarden kreeg ik antwoord en bla.bla.bla. zeer ontmoedigend gesprekken waren ze, en sindsdien bel ik KPN i.v.m. porten te forwarden nooit meer.
Nu is mijn vraag aan alle helpmij.nl mensen of is het nog iemand hier toevallig dat klant bij KPN is, met AIO-interactieve abonnement ( Internet/telefoon/TV) en met een goede modem/router en welke modem dan ? ( behalve die Chinese ZTE H220N ! ) welke je echt zelf handmatig porten forwarden kan ?, plus na forwarden ( zonder omwegen ! ! te forwarden ...! ) dat inderdaad deze porten ook werkend zijn en dat verbindbaarheid werkelijk via deze porten blijvend na forwarden is ???

Laatst bewerkt:
:confused: Maar dat bedoel ik nu ook met '' geen omwegen '' enz.. in mijn modem/router kan ook wel zoals bij simple p.f. IP aangeven zodat port forward bevestigd is, env. i.v.m. dat enz. en in modem kan inderdaad ook alle op eigen wens porten zogenaamd forwarden, ik kan in mijn modem inloggen en porten toebrengen, dan veranderen enz..gewoon alles i.v.m. porten je kan doen en handelen maar verbindbaarheid is niet gerealiseerd, alles lukt zonder problemen behalve lukt ook firewal functie in modem niet configureren, terwijl in windows firewall wel lukt maar dat helpt niet ( en in simple p.f. firewal in modem configureren kan ook niet ! ) Simple port forwarding ken ik al jaaren en langer nog, en ken ik die manier via/ of met IP forwarden enz.. ( trouwens deze functie in modem/router heb ik ook ! ) ..
Ooit in verleden was ik bij UPC klant en volgens mij een soort Thompson modem/router had ik daar kon ik en firewal en porten forwarden en zoals ingesteld was zo ook gebleven was ( toen ! ) net-zolang totdat ik zelf niet veranderen wou enz.
Nu vraag ik me af of zulke modem-/-routers, niet ook bij KPN beschikbaar zijn ? ( waar je zelfstandig en firewal en ook porten corrigeren kan ! )en welke dat zijn ???

Laatst bewerkt:
:confused: mjah deze handelingen zijn me bekend en met gesloten ogen kan ik ze uitvoeren, maar helpt ook niets ( die bij KPN aanvrager is ook niets geholpen :( ), denk toch dat die probleem iets met firewall in modem heeft iets te maken, ik kan firewall niet lager of hoger corrigeren hij staat ergens vast ingesteld ( weet zelf ook niet op welk niveau nu is ) en niet zichtbaar is ...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan