ROYONIX
Banned
- Lid geworden
- 14 apr 2011
Binnenkort krijg ik gelegenheid ( hopelijk
) om een nieuwe modem/router aan te schaffen, mij huidige modem/router goed en bijna nieuw is, maar er is een zeer pijnlijke en bekende en gebrek of realiteit bij betreffende aanwezig dat absoluut onmogelijk is zelfstandig poorten te forwarden, mijn modem is ZTE H220N ben zelf zeer bekend hoe je porten forwarden moet en op dit gebied is me niets en nooit onbekend wat geweest dus, maar in deze modem/router is totaal dit onmogelijk en niet te doen aantal keren in gesprekken met KPN was ik konden ze niet helpen en toen ik vroeg wat als ik andere modem zal willen, ach in dit geval kunnen we weer niet garanderen of u wel porten zal kunnen handmatig forwarden kreeg ik antwoord en bla.bla.bla. zeer ontmoedigend gesprekken waren ze, en sindsdien bel ik KPN i.v.m. porten te forwarden nooit meer.
Nu is mijn vraag aan alle helpmij.nl mensen of is het nog iemand hier toevallig dat klant bij KPN is, met AIO-interactieve abonnement ( Internet/telefoon/TV) en met een goede modem/router en welke modem dan ? ( behalve die Chinese ZTE H220N ! ) welke je echt zelf handmatig porten forwarden kan ?, plus na forwarden ( zonder omwegen ! ! te forwarden ...! ) dat inderdaad deze porten ook werkend zijn en dat verbindbaarheid werkelijk via deze porten blijvend na forwarden is ???

Nu is mijn vraag aan alle helpmij.nl mensen of is het nog iemand hier toevallig dat klant bij KPN is, met AIO-interactieve abonnement ( Internet/telefoon/TV) en met een goede modem/router en welke modem dan ? ( behalve die Chinese ZTE H220N ! ) welke je echt zelf handmatig porten forwarden kan ?, plus na forwarden ( zonder omwegen ! ! te forwarden ...! ) dat inderdaad deze porten ook werkend zijn en dat verbindbaarheid werkelijk via deze porten blijvend na forwarden is ???
Laatst bewerkt: