Welke moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejan997

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
Berichten
42
Hallo ik wil graag een nieuwe processor en moederbord, heb nu een pentium 4, 3.1ghz.


Ik zou deze graag kopen:

Intel Core 2 Duo E8400
(Is dit de beste keuze?)

en nog graag 1gb extra geheugen, ik heb nu 2 sticks van 512.





Welke moederbord raden jullie mij aan?

Hij moet wel passen bij mij ati radeon 9600 videokaart, ik ben wel van plan om een nieuwe te kopen maar nu heb ik daar het geld niet voor. Verder heb ik nog een 250g harde schijf.
De PC is voornamelijk bedoeld om op te gamen.
 
die proc en die videokaart is samen egt bagger!
kun je beter een iets goedkopere proc halen en een andere videokaart.

heb je ddr of ddr2 geheugen ?
 
die proc en die videokaart is samen egt bagger!
kun je beter een iets goedkopere proc halen en een andere videokaart.

heb je ddr of ddr2 geheugen ?

Ik heb nu 2 sticks 512 kingston DDR. Wat je zegt over die processor en videokaart, als ik nouw beiden goedkoper haal zit ik weer met een midelmatige pc en dat heb ik liever niet. Denk je echt dat het zo bagger is als ik die 2 samen heb ?
 
mja ik bedoel eigenlijk dat je dan een hele goede processor hebt en een voor deze tijd slechte videokaart.
voor 50 euro heb je al een x1650pro zeer goed kaartje.
en je moederbord wordt wel lastig je wilt je eigen geheugen houden ik ken wel een mobo die ddr1 en ddr2 ondersteund maar die ondersteunt die proc niet helemaal goed. zit trouwens ook nog agp en pci-e in.
 
Ach ja het geheugen behouden is niet mijn grootse zorg. Dus al ik die x1650pro haal en die processor welke moederbord zou er goed bij passen?
 
op een 1650 dinges van 50 euro kan je NIET op GAMEN!!!! en je gaat ook geen mobo vinden voor ddr1 en voor die proc die je gaat kopen en die gpu die je er in wou...


mgv
 
Welke spellen wil je er wel niet mee spelen. Die processor is meer dan genoeg om lekker te kunnen gamen.Ik bedoel steek je geld eerder in een video kaart...
 
welke games, oa, Crisis , Cod4.

Meeste shooters waar je toch wel een redelijke pc voor moeten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan