welke moet ik nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
beste helpmij lezers,

mijn zus die wil graag een laptop voor haar verjaardag. nu moet het niet zo'n dure zijn, ong. TOT 600 euro.

maar ze wil ook een spel spelen zoals sims 2.

iemand een suggestie en misschien een directe link naar een laptop?

bedankt alvast,

jordyvan

(ik wist niet waar ik dit bericht moest plaatsen)

Sims 2 vraagt een behoorlijk zware videokaart... liefts met veel EIGEN geheugen [dus niet "shared"] anders gaat het echt niet lopen op een laptop.... K'weet niet of je het dan met € 600 gaat redden..........

Sims 2 vraagt een behoorlijk zware videokaart... liefts met veel EIGEN geheugen [dus niet "shared"] anders gaat het echt niet lopen op een laptop.... K'weet niet of je het dan met € 600 gaat redden..........

kan deze het misschien aan:

packard bell easynote mz35-v-081 notebook

???

En verplaatst naar hardware > laptop.
Denk eraan dat je een laptop koopt waar XP op staat en geen vista.
Vista gaat nog niet goed overweg met de spellen.......komt natuurlijk wel maar......

En verplaatst naar hardware > laptop.
Denk eraan dat je een laptop koopt waar XP op staat en geen vista.
Vista gaat nog niet goed overweg met de spellen.......komt natuurlijk wel maar......

bedankt voor beide reacties, en voor de verplaatsing naar het goede forum-onderdeel... :thumb:

alleen als er vista op staat, dan kan ik toch gewoon er windows xp overheen knallen, of niet?

XP er over heen, niet, maar i.p.v. wel.... maar dan zit je misschien weer met het zoeken naar de juiste drivers, omdat de door PB meegeleverde voor Vista zijn..... Ook werkt "recovery" dan meteen niet meer.....Als je een beetje ingeschoten bent op dit soort "operaties" is het natuurlijk totaal geen probleem.... maar dan nog werkt Sims niet met deze laptop...

XP er over heen, niet, maar i.p.v. wel.... maar dan zit je misschien weer met het zoeken naar de juiste drivers, omdat de door PB meegeleverde voor Vista zijn..... Ook werkt "recovery" dan meteen niet meer.....Als je een beetje ingeschoten bent op dit soort "operaties" is het natuurlijk totaal geen probleem.... maar dan nog werkt Sims niet met deze laptop...

ik heb net even gekeken, maar sims kan samen met vista overweg. \

maar gaat de sims helemaal niet werken, of is de kwaliteit alleen niet goed tot slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan